Yarışcı Doğanlar izle (Türkçe Dublaj)
 

174,265 Kez izlenmiş

140 Yorum Yapıldı

turkce-dublaj


Filmin Orjinal Adı: Yarışcı Doğanlar – Born To Race izle (Türkçe Dublaj)
Yapım:2011 ~ ABD
Tür:Aksiyon
Yönetmen:Alex Ranarivelo
Oyuncular:Spencer Breslin, Joseph Cross, Christina Moore, Sherry Stringfield, Brando Eaton, Grant Show, Johanna E. Braddy, Matt McCoy, Erik King, Nicole Badaan, Johanna Braddy, John Pyper-ferguson
Senaryo:Steve Sarno
etiketler : Born To Race izle , Born To Race filmini izle , Born To Race direk izle , Born To Race film izle , Born To Race film seyret , Born To Race macera izle



Filmin Konusu : Danny gözü pek araba yarışçısıdır. Fakat talihsiz bir kaza yapar ve babasının yanına yerleşir. İlişkileri düzgün olmayan baba oğul , Danny’nın katılacağı bir araba yarışıyla düzelir.Artık tek hedefleri yarışı kazanmaktır.
Part1

Part2

Part3

Part4

Part5



(82%) (9%) (9%)
2039 Oy Almış
140 Yorum Var
  1. realsomeone diyorki : 07 October 2011

    bu filmin bi benzeri daha vardı ismi aklıma gelmedi meşhur drif filmi honghongta geciyordu çocuğu babasının yanına gönderiyordu annesi burdada aynı seneryo uygulanmış :D

  2. CasH Flow diyorki : 07 October 2011

    GuzeL fıLm Admin Durmak Yok YoLa Devam .d.d

  3. jaccal diyorki : 07 October 2011

    fılm guzel arkdaslar ızlenır tskkurler

  4. master diyorki : 07 October 2011

    güzel film izlenir

  5. GHOST diyorki : 07 October 2011

    konusu tokyo drift le aynı ama izlenicek film zaman kaybı değil.admine tşkler…

  6. senol diyorki : 07 October 2011

    kimse yorum yapmamis ya film iyimi acaba :s

  7. nOnStOpEmrAh diyorki : 07 October 2011

    Direk izLe (:

  8. batuhan diyorki : 07 October 2011

    Bence güzel bir film, teşekkürler.

  9. aykt diyorki : 07 October 2011

    tokyodan alıntı gıbı ama fena sayılmaz ızlenebılır.. (arabalar muthis) :)

  10. my_boo diyorki : 07 October 2011

    çok yaşa kraliçem.. :)

  11. anıl diyorki : 07 October 2011

    gerçekten süper bir film izlenmeye değer Hızlı ve öfkeli den hiç bir fark yoq bana göre süper .d

  12. ümiy diyorki : 07 October 2011

    Gercekten super bır fılm waoww dıyorum ya

  13. can diyorki : 07 October 2011

    tek kelime ıle mukemmellll di tesekkurler kralıçe

  14. Bambam diyorki : 07 October 2011

    film güzeldi arabalar güzeldi oyunculuk güzeldi görüntü ses hersey güzeldi izlemenizi tavsiye ederim… Gitti güzelim Gtı…

  15. Murat diyorki : 07 October 2011

    az özenticik bi film olmuş ama fena değil boş vakdiniz varsa izleyim 10/7

  16. TARIK AKAN diyorki : 07 October 2011

    Süper film diyebilirim.En sonunda nolcak diye heyecanla bekliyor insan.Film gercekten cok güzel.Saat 03.32 yarın sabah 7 de kalkip işe gitcek olmama ragmen vazgecip uyuyamadim.Mutlaka izleyin.Emegi gecen herkese tesekkür ederim.Paylaşimlar super ötesi…

  17. eriknl diyorki : 07 October 2011

    heycanli zevkle izleyin vaktiniz varsa tabiki tskler

  18. huseyın diyorki : 07 October 2011

    tşk dırek izle güzel bı filim dı

  19. murat74 diyorki : 07 October 2011

    cıırt

  20. benevolence diyorki : 07 October 2011

    konu klasik..son klasik..yarış tutkunlarını doyuracağını sanmıyorum…idare eder…emeğe saygı ;)

  21. ugur38nl diyorki : 07 October 2011

    araba ve yaris severler icin guzel film ben bu filmi izlerken hizli ve ofkeli:tokya yarisi geldi gozumun onune bazi sahneler ve senaryoda benzerlikler var birazcik kopya cekilmis yani :)

  22. cambaz diyorki : 07 October 2011

    sıkılmadan izlenilebilir. daha fazlasını bekleme ama. sıradan. 10/6

  23. TheSchizo diyorki : 07 October 2011

    Flim güzel arkadaşlar tavsiye ederim. :) Ama filmdeki güzellik Nicole Badaan :D

  24. SamueL diyorki : 07 October 2011

    FiLm nerede aga ?

  25. Ahmet* diyorki : 07 October 2011

    Bence Süper Bir film Sürükleyici Son yarış süper herkesin izlemesini tavsiye ederim .d

  26. ciko diyorki : 07 October 2011

    güzel, bi okadarda keyifli bir film

  27. Hakan diyorki : 07 October 2011

    Zevkle ve büyük bir keyifle izledim.. Harika bir film. Tavsiye ederim.

  28. emre diyorki : 07 October 2011

    aksiyon sevenlere ;)

  29. purfanrimed diyorki : 07 October 2011

    güzel izlenir

  30. cemalgencer diyorki : 07 October 2011

    film gzl

  31. maxpyne diyorki : 07 October 2011

    film biraz daha hızlı daha öfkeliden çalıntı gibi:D

  32. enes diyorki : 07 October 2011

    film izlerken neden o patlamış mısır ve kola hiç çıkmıyor film izlenmiyor

  33. nabukatnezar diyorki : 07 October 2011

    izleyenler bi yorum yapsında ona göre izleyelim

  34. ıceman diyorki : 07 October 2011

    güzel flim

  35. OoOKeturkOoO diyorki : 07 October 2011

    fena degil..

  36. senol diyorki : 07 October 2011

    cok güzel zevkle izleneçek bir flim tavsiye ederim herkese iyi seyirler…

  37. bedirxan diyorki : 07 October 2011

    fena degil izlene biliyor

  38. Nizamettin CİVELEK diyorki : 07 October 2011

    Güzel bir film paylaşım için tşkler.Emeğe saygı

  39. omer diyorki : 07 October 2011

    filim güzel tavsiye ederim arkadaşlar emeği geçenleere teşekkürler

  40. ramazan diyorki : 07 October 2011

    çoook güzel beğendim izlemeye değer ..

  41. sanane diyorki : 07 October 2011

    izlenebilir güzel filmdi 10 üzerinden 7

  42. SarumanAres diyorki : 07 October 2011

    Hızlı Ve Öfkeliden Sonraki En Güzel Yarış Filmi.
    İzlemenizi kesinlikle tavsiye ediyorum.

  43. roblen diyorki : 07 October 2011

    la kim buna direk izle dedi
    vaktiniz bğşa geç,recem derseniz izlersiniz

  44. COMODOR diyorki : 07 October 2011

    hız tutkunları için çok güzel bir film izlemenizi tavsiye ederim emege saygı teşkürler

  45. troykurt diyorki : 07 October 2011

    keyif verici araba yarışını sevenler icin cok güzel film

  46. hakan diyorki : 07 October 2011

    guzel dılm arabalar anımasyondan bıraz kopya calınmış ama ızlenmesi gereken bir film

  47. emre erden diyorki : 07 October 2011

    fılm harıkaydı emegı gecenlere tesekkurler :)))

  48. kerem diyorki : 07 October 2011

    süpper bir filmmm aksiyon adranalinnn izleyinn

  49. Muharr3m diyorki : 07 October 2011

    Güzel bir film tşkler kraliçe

  50. corc diyorki : 07 October 2011

    ya izlemeden ne yorumu

  51. FilmKoliq diyorki : 07 October 2011

    Direk İzle !!! Not: Netiniz Yavaşsa Putlocker’i kullanın.

  52. VASAT diyorki : 07 October 2011

    bir filme vasat demek icin bence yuzde otuzun alti nda oy almasi lazim bu filmde vasatin vasati desem ne konu var ne bisey su konuya bakin bi eleman varmis babasiyla arasi kotutmus duzelmek icin yarisi kazanmasi lazimmis KURGUYA BAK zuahahah puaaaahhh vakit kaybi!!!!!

  53. mihman diyorki : 07 October 2011

    güzel filmdi izlemenizi tavsiye ederim..

  54. mustafa diyorki : 07 October 2011

    güzel bir film hız istyenler izlebilir.!

  55. corc diyorki : 07 October 2011

    çakma hızlı ve öfkeli

  56. Yagmur diyorki : 07 October 2011

    Guzel Emek Harcanmıs

  57. Burak burgaz diyorki : 08 October 2011

    flim güzel arkadaslar tavsiye ederim

  58. cemil diyorki : 08 October 2011

    fil süürükleyici ve konusuda iiyiydi emek için teşekkürler!!

  59. aristo diyorki : 08 October 2011

    güselldi.

  60. osman diyorki : 08 October 2011

    izlemeden geçme pişman olursun!!!

  61. mustafa diyorki : 08 October 2011

    arkadaslar sakın puanına aldanmayın bence çok vasat bır fılm

  62. Volkan diyorki : 08 October 2011

    Hiç yorum yok ama fiLm çok güzeL en çokta bankada adamı vuruyor ya kafadan orası güzeL iyi seyirler :D

  63. Reiss diyorki : 08 October 2011

    Subaru ya Hastalık gıbı birşeyyy…. Filme gelınce izlene bilir en azından zaman kaybı degıl iyi seyirler….

  64. ordulu diyorki : 08 October 2011

    emeginize tsk guzel filim bakmaya deger

  65. ismail diyorki : 08 October 2011

    başlarda biraz sıradan gibi gözüksede bence kesinlikle müthiş bir film direk izleyin.

  66. Toxinwest diyorki : 08 October 2011

    inş birşeye benziyordur..

  67. Emre diyorki : 08 October 2011

    Çakma Tokyo drift sadece farklı olan Drag yarıldım ya :D

  68. ceyes diyorki : 08 October 2011

    biride bi yorum yapsaydı yaw bwn seğredeyımde ona gore yorum yaparım…

  69. caracal diyorki : 08 October 2011

    filmin konusu hızlı ve öfkeli 1e benzesede………………………. ON NUMARA …………film bence……..teşekkürler kraliçe

  70. caracal diyorki : 08 October 2011

    filmin konusu hızlı ve öfkeli 1e benzesede………………………. ON NUMARA …………film bence……..teşekkürler kraliçe …

  71. doğan diyorki : 08 October 2011

    süper film tavsiye ederim

  72. ege diyorki : 08 October 2011

    film güzel emeğe saygı zaman kaybı değil izlemenize tavsiye ederim

  73. sfdfsdfsg diyorki : 08 October 2011

    güzelmi film izleyenler yorum yapsın

  74. yunus diyorki : 08 October 2011

    direkizle düşünme pişman olmicaksin emin ol …

  75. sfdfsdfsg diyorki : 08 October 2011

    berbat bi film beyler ilk 10 dk sını zor izledim

  76. sfdfsdfsg diyorki : 08 October 2011

    bu kadar oyu kim verdi merak ediyorum yorum bile yazmamışlar yöneticilerin işi

  77. ilker diyorki : 08 October 2011

    dönecem sana…

  78. zonguldaklı diyorki : 08 October 2011

    izlmeye degmez vakıt kaybı sıradan

  79. burak diyorki : 08 October 2011

    Hızlı ve öfkelinin çakması desem değil. Açıkçası oylama sonuçlarına şaşırdım. Benim hoşuma gitmedi.

  80. sunay diyorki : 08 October 2011

    Harika Bir Film İzlemenizi Tavsiye Ederim.

  81. özgür diyorki : 08 October 2011

    güzel film ..izlenebilir.

  82. AyKuT diyorki : 08 October 2011

    Güzel olmuş…..

  83. pitkral diyorki : 08 October 2011

    HIZLI VE ÖFKELİDEN DAHA GÜZEL BEN ÇOK BEYENDİM

  84. lara diyorki : 08 October 2011

    gayet güzel bir film;)

  85. azrail diyorki : 08 October 2011

    güzel olmakla birlikle müthiş herkeze önerim (acaba 2 si ne zaman çıkacak bilen varmı)

  86. twilight diyorki : 08 October 2011

    olsa olsa hızlı ve öfkelinin amatör versiyonu olur bütçesi onun 100 de 1 i gibi bişe sanırım yarış yapılıyo duz yolda 100 mt ya bi viraj bile yok saçma sapan bişe ama eğlenceli ve izlenebilir çoğu filimden iyi :D

  87. ExToRMe diyorki : 08 October 2011

    Fena değiL boş zamanda izLenebilir.

  88. Soner BELEVİ diyorki : 08 October 2011

    bu fiLm resMen çaLıntı Be dostum ama arabaLar için izLenir yani saoLasın aDmin

  89. 2pac allaha bin şükür diyorki : 08 October 2011

    film güzel bu arada recep tayyip erdoğana büyük geçmişer olsun annesi ölmüş yeni öğrendim

  90. alpaslan türkes demir diyorki : 08 October 2011

    aga süper tum pılm lerde tek part olsun bazı fılmler acmıyo onalra da bakarsan sevınırızz tsk ellerıne saglık sımdıdenn

  91. Jale diyorki : 08 October 2011

    zaman kaybı!!

  92. kino diyorki : 09 October 2011

    evet film ilk başlarda tokyo drift kokuyor ama güzel bir film, zira v8 hastaları gıcık olacak ama olsun yinede film güzel zaten, bende amerikanlara uyuz oluyordum. herkeze iyi seyirler.

  93. fatih diyorki : 09 October 2011

    Alex Ranarivelo den kardeş tuza fili,mdeki performansı bekliyordum ama olma miş konusu basit ve zamankaybı

  94. hasan diyorki : 09 October 2011

    bu filimin neresi güzel ya allah aşkına cok salakca bir filim vakit kaybetmek için bile seyredilmez yani boktannnn

  95. onur diyorki : 09 October 2011

    sayın: admin Kralice filmler için teşşekurler çok iyi bide hd kalitesini artibilme imkani varmi acaba?

  96. alonewolf34 diyorki : 09 October 2011

    film cok fena araba tutkunları için zevkle izlenecek bi film ÖZELLIKLE BENIM GIBI SUBARU HASTASNA jdm……

  97. kjhjklş diyorki : 09 October 2011

    Kopya çekilmiş saçmalığına bak ya.Yarış filminde başka nasıl bir seneryo olabilirki ? Kopya çekilecek bir tarafı yok.Aksine film hızlı ve öfkeliye bana gore rakip bir film.(Yarış sahnelerine bakarsak)yarış sahneleri gerçeği tam anlamıyla yansıtmış.Direk izle.

  98. devid diyorki : 09 October 2011

    şey diyelim hızlı ve öfkeli serisinin karışımı ama zevkle izledim

  99. her nekadar da kopya olsada mukemmel bir yapım çok beyen dim diyorki : 09 October 2011

    her nekadar da kopya olsada mukemmel bir yapım çok beyen dim hızı hissetmek önemlidir….(özcan bağcı)

  100. boss.emre diyorki : 09 October 2011

    ya bu adamın yüzünde gereksiz bi acı var bi kücük emrah havası var ağlamaklı bakıyor . . ne bicim mimik var adamda ya

  101. Fro diyorki : 10 October 2011

    Zaman Kaybi Degil İzleyin ;)

  102. türker diyorki : 10 October 2011

    film güzel keyifli fakat, başından sonu belli, vasat değil, vakit geçirmek için ideal

  103. eren diyorki : 10 October 2011

    hocam demıryumur ıstıyoruz bulsana

  104. mesut diyorki : 10 October 2011

    basit bir film tokyo drift imitasyonu ama benden 1 yıldız aldı oda izlediğim içindir

  105. Bülent diyorki : 10 October 2011

    Fim başından sonuna kadar harika özellikle sonu çok iyi.

  106. bobLecq diyorki : 10 October 2011

    güzeL fiLm payLaşım için teşekkürLer mJxx :))

  107. by:energy diyorki : 11 October 2011

    çok şahane bir flim yaf 24/7 bıkmadan izlerim mükemmel flim olmuş tokyo drift’e benziyor hemen hemen ama bu hali daha bambaşka bişi olmuş tavsiye ederim mutlaka herkes izlesin :)

  108. yusuf diyorki : 11 October 2011

    direk izle

  109. Osman diyorki : 11 October 2011

    Birader sen marsta mi yasiyon o flim honkongda deil tokyada geciyor. Hizli ve Ofkeli Tokyo drift. dip not olarak soyleyeyim.

  110. nil diyorki : 12 October 2011

    Arkadaslar biraz secici olun lutfen. Bu film hizli ve ofkeli filminin kopyasi ayni senaryo. Onu izlemeyenler bu film icin iyi oy vermisler. Izlemeye gerek yok…Fiyasko

  111. Oğulcan diyorki : 13 October 2011

    Merhaba arkadaşlar benim filmdeki gibi bir subarum var nos unu +250 yaptım uçuyor türkiyede 1 olcaktım yolda lastiği patladı çok aşın muş :D

  112. Oğulcan diyorki : 13 October 2011

    o yüzden artık siz de yarışa katılan falan varsa bakın nos +230 olsun en fazla ama subaruysa

  113. Oğulcan diyorki : 13 October 2011

    lastik baıncınıda 120.000 olsun

  114. ali temur diyorki : 15 October 2011

    :)))) sonunda mutlu olacaksınız eminim

  115. neslihan diyorki : 16 October 2011

    güzel bi film :)

  116. emre diyorki : 18 October 2011

    filimde ses kayması var duzeltırsenız sevınırım :D

  117. Ergün diyorki : 18 October 2011

    bu filmlerin sesleri neden hep sonradan geliyor ??

  118. RecLast diyorki : 22 October 2011

    Bence Güzeldi. Bi tokyo drift kadar olmasada güzeldi :D

  119. ilhan diyorki : 24 October 2011

    hazırlıyan herkese teskkur ederim sürükleyici

  120. Özgür Ufuk diyorki : 28 October 2011

    Joseph Cross’un Muhteşem Performansı Filme Daha Bi İzlenebilirlik Katıyo Bir İki Sahnesi Dışında Güzel Bi Filmdi 2. Filmini Sabırsızlıkla Bekliyorum. 10/7 İzleyin.

  121. dnqrby diyorki : 02 November 2011

    güzel bir film izlemeye değer

  122. kevin diyorki : 06 November 2011

    tek kelime super bir fiilm tavsiye ederim arkadaslar

  123. Cihan diyorki : 06 November 2011

    Hız tutkunları için kesinlikle önerimdir

  124. pashabjk diyorki : 06 November 2011

    seslendirme çok kötü ses sonradan geliyor

  125. bozkurt diyorki : 10 November 2011

    güzel bir film hızlı öfkeli serisini andırıo ama izlemeye değer zaman kaybı olmaz bnce

  126. ahmetcan diyorki : 10 November 2011

    Abi süper bir şey buu yaa

  127. Tevhid diyorki : 12 November 2011

    Ceviri yapan bu işi derhal biraksın alt yazısı yokmu bu filmin lanet dudaklara gözlerim kaydı ve zevk alamıyorum dahaaaaaaaa

  128. gcnk diyorki : 12 November 2011

    biraz tokio drifte benzemiş ama süper.. izlemeye değer.. :)

  129. sefa diyorki : 12 November 2011

    Film Cok Güzel AMa Birşey daha cok güzel partide çalan müzigi bulamadım hani kadın davet etmiştiya yardımcı olursanız sevinirim

  130. ahmet diyorki : 28 November 2011

    iyi bir sinema filmi izleyicisi olarak 10 üzerinden 6 veriyorum.
    en iyi sahne final de arabanın parçalanışı. gerisi yalan :)

  131. ahmet diyorki : 28 November 2011

    yapılan yorumların çogunlugu. süper harika vs. arkadaşlar siz hiç film izlememişsiniz galiba. çok komiksiniz. film o kadar güzel değil.. size sadece gülüyorum :))))

  132. ali can diyorki : 25 February 2012

    super araba filmi buttun araba filmlerinden daha iyi

  133. Hakan diyorki : 15 May 2012

    süpermiş lan <3

  134. Hüseyin can diyorki : 11 June 2012

    Süper bir film harika ötesi olmuş bu filmin devamını bekliyorum

  135. Tugay diyorki : 17 June 2012

    Bence Kesin İzLemeLisin Dostum Eğer Arabaya Merakın
    Varsa Tabikii .

  136. Emrah diyorki : 13 July 2012

    ya beyler tokyodan alıntı , tokyodada kız başta takaşimi ne ondan ayrılıyo şanla birlikte oluyo bundada jack tan ayrılır danny ile birlikte oluyo herşeyi aynı tokyo ile ama fena sayılmaz film.
    Hatırlatırım tokyoda en sonunda takaşi ve şan yarışıyorlar takaşi kaza yapıyo , bundada jack ile danny yarışıyo en sona jack kaza yapıyo herşeyi aynı tokyo ile :)

  137. emin diyorki : 10 August 2012

    çok mükemmel bir film izlemeye doyamıyacaksınız

  138. Berk diyorki : 02 September 2012

    Beyler siz neyin kafasındasınız 4 silindirli Subaru 6 silindirli çift turbolu 2011 model Ford Mustang ‘ ı geçti . Bende Subaruda PowerShift tekniği çok işe yaramış diye düşünüyorum :)

  139. can diyorki : 03 September 2012

    çok güzel bir film ama o mustanglı çocuğa ne oldu orda ”powershift” tekniği çok işe yaramış… :)

  140. Murat diyorki : 11 September 2012

    valla cook gözel film olmus yemin ediyom aferin lan dedirtti .. :D

Yorum Yapın