Waist Deep
 

3,308 Kez izlenmiş

113 Yorum Yapıldı

yerli-film

4354353wwbnnbnnnnnnnn.jpg

Tür :   Aksiyon / Gerilim / Dram
Yönetmen : Vondie Curtis-Hall
Senaryo : Vondie Curtis-Hall , Darin Scott , Michael Mahern
Görüntü Yönetmeni : Shane Hurlbut
Müzik : Kon Artis  ,  Terence Blanchard
Yapım : 2006, ABD , 97 dk.



Oyuncular

Tyrese Gibson (O2) , Larenz Tate (Lucky) , Meagan Good (Coco) , Darris Love  (Rock) , The Game (Meat)

Vk.com



(66%) (12%) (22%)
41 Oy Almış
113 Yorum Var
  1. sercan diyorki : 25 October 2008

    ilk yorumu ben yaptım :) haftalardır, aylardır bu anı bekliyordum… :)) çok heyecanlandım şimdi ne olacak..? ilk yorum hakkında tecrübeli arkadaşlardan yardım bekliyorum şimdi ne yapmam gerekiyor..? haa hatırladım şu sağ taraftan yırtık dondan çıkar gibi sürekli oturum açan ayçaya laf atacaktım.
    ayça sesimi duyuyorsan lütfen beni ekle, sana hastayım seni seviyorum, I need you… :))

  2. Hakan diyorki : 25 October 2008

    arkadaslar
    1 fılm zaman kaybı değil
    2 hızlı we ofkelıdekı zencı war
    3 hıp hop severler buraya
    4 aksıyon dolu
    5 sex war
    6 gerlım azcık dram weeeee fılm bıttı zatennnnn ıyı seyırler bızden ayrılmayınn :)

  3. mehmet diyorki : 25 October 2008

    ilk yorumcu nemı yapcan ödülünü arkadaşlara söle versınler:))

  4. ferman diyorki : 25 October 2008

    olan senin gibi AVARELLER yüzünden sinir hastası oldum manyakmısın sen ya ne yapmaya çalışıyosun amacın neyy şirinlikmi git onu sevgiline yap SERCAN

  5. G diyorki : 25 October 2008

    Dengesizsiniz ya..
    Noldu ilk yorumu yaptında ?
    Ne geçti eline millet film hakkında bilgi almak için burayı okuyor senin yaptığına bak,YUH!

    Filme gelince daha önce izlemiştim..
    Eski mahkum O2 (Tyrese Gibson) önceleri oğlunun hatırı için hiçbir şeye bulaşmayan biridir ve oğlunun bir araba hırsızlığı sırasında kaçırılması ve azılı suçlu meatin eline geçmesiyle yeniden yasadışı yollara sapmak zorunda kalıyor.. Konusu çok sıradan nerde neyin olucağı tahmin edilebiliyor fakat yinede izlenebilir seviyede bir film 10/6

  6. şahin k diyorki : 25 October 2008

    FİLM İLİŞKİLER BAĞLAMINDA BEYENDİĞİM SEVİYEDE ZENCİLERİ BENDE FİLMLERİMDE KULLANMAK İSTİYORUM SERCAN KOÇUM SONRAKİ FİLMİMDE SANA BAŞROL VERECEĞİM

  7. esina diyorki : 25 October 2008

    film sürükleyici güzel aksiyon macera tavsiye ederim.İyi seyirler emeklere teşekkürler..

  8. hayal-et diyorki : 25 October 2008

    ayça yı ben yaptım şimdi benimle takılıyo ı m sorry……..may be next timee sercan kardeş….”kopardın beniiii:))))”

  9. Okan diyorki : 25 October 2008

    10 numara film

  10. Okan diyorki : 25 October 2008

    Allaımyaa burasıda mirc gibi olmus .arkadaslar burası ne sitesi?

  11. Tufan diyorki : 25 October 2008

    fiLmi izLemeden Yorum Yapan ” HÖDÜK ” arkadaşLarım Adına Özür diLer izLedikten Sonra Yorum YapmaLarını Umut Ederim :)
    fiLm Gayet GüzeL (BENCE)
    PayLaşım İçin TeşekkürLer..

  12. tolga diyorki : 25 October 2008

    kaçırmayın

  13. mam diyorki : 25 October 2008

    ya su kiza deginde gitsin biraz yatsin nezaman acsam burda oturum aciyo gunde 1000 kisi gelse bu siteye onlarla konusmak icin bile 1 gunden fazlaya ihtiyaci oluyor,allah kolaylik versin nedim ama yane bulamassaniz ben benim o… yollim koyun oraya bu kiz dinlensin.hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh,.flim 10 numara izleyin yoksa kuserim.

  14. 777 diyorki : 25 October 2008

    anlaşılan burası sohbet odası olmuş
    film güzel izlemenizi tavsiye ederim

  15. Batuhan diyorki : 25 October 2008

    beyler bu zenci filmlerinin hepsi macera dolu bence izlemeye değer bi film emeğe saygı:D:D:D x)

  16. haluk065 diyorki : 25 October 2008

    güzel bi filmdi kaçırılmaması gerekir bir babanın evlaı için neler yapabileceğini gösteriyor

  17. ayberk diyorki : 25 October 2008

    walla arkaDaslar herkesın zevklerı bence ayrıdır ama bu fılm gercektende ızlenmeye deger :)

  18. ylmz diyorki : 25 October 2008

    salak salak konuşmayında adam gibi yorum yapın filmi izlemeyenlere sesleniyorum film zaman kaybı.

  19. xenodor diyorki : 25 October 2008

    bu ilk yorumu yazan arkadaş adresını ver bız ben sana hediyeni vercem bu ne saçma bişey ya arkadaşlar artık kendıneze gelin bıraz flımler hakkında dusuncelerınızı yazın yanı boş muhabbetler yapıp germeyin bizleri.ayça konusuna gelıncede bunlar normal seyler sıte reklam yaparak bu dönguyu tammlıyor rahatsız olan arkadaşlar siteye girmeyin ozman.

  20. tuna diyorki : 25 October 2008

    BEN BU FİLMİ DAHA ÖNCE İZLEMİŞTİM FİLM GÜZEL İZLENİR ARKADAŞLAR ZAMAN KAYBI DEĞİL…

  21. SaLihate diyorki : 25 October 2008

    daha once ızleddım harıka bir fiLm.. :)

  22. EKO diyorki : 25 October 2008

    AYCA TENHADA SENİ KISTIRIRSAM

  23. qRoniK diyorki : 25 October 2008

    muTLu oLDu ıLK yoRum yapaN aRKaDas FıLm quzeL ızLeyn aRKaDasLaR ….

  24. ayhan52 diyorki : 25 October 2008

    film sıkıcı izledik ce bacaklarımda vebelimde ağrılar oluştu izlemesi güzel ama bitmiyo sanki aksiyon az kurgu berbat ama emeğe saygı diyorum teşekkürler herşeye rağmen

  25. a777x diyorki : 25 October 2008

    süper bi flimm kesınlıkle zaman kaybı degıl..

    TŞK..

  26. kazım diyorki : 25 October 2008

    film kolpa.

  27. Filmin konusu oldıkça klasik.Neyin nasıl olacağını tahmin ediyorsunuz.Fakat müzikler çok etkileyici konusu klasik olsada izlerken insana zevk veren güzel hoş bir film .Film sokak aksıyonu tamamen maceralı.Amatorce noktaları yok degıldı sunu birdaha belırtmelıyım ki müzıklerı harıkaydı. Muzıklerı bu gune kadar dinlediğim en iyi zenci müzıkleriydi.(zencı derken ırkcılık amacıyla degıl bılıyorsunuz ki müziğı onlar daha ıyı yapıyor).Onun dısında baba-ogul iliskısıne de degilnilmis.Babanın oglu ıcın neler yapabilecegi bu filmde iyi bır şekılde işlenmış…filmin sonunu iyi bağlamışlar mantıklı bir son getirerek güzel bir film ortaya koymuşlar..bela gelmilşse senden gelsin layemut. :-d kümülüs

  28. mahmut diyorki : 25 October 2008

    ayÇA DEfol surDAN SULuk gıbısın :=)

  29. Burak T. diyorki : 25 October 2008

    Film diye buna derim ben yaw :( ztn zamanimi kaybettim diger korku filminde the signalde onun yerine bunu izlesem daha iyiymis tavsiye ederim film süper !! EMEGINE GECEN HERKESE TSK.!!

  30. astek4 diyorki : 25 October 2008

    Lütfen!! Ergenlik çağı sorunu yaşayanlar ve bu yüzden beyin bunalımından çıkamayan beyinsizler yorum adı altında saçmalıklar yazmasınlar. Ayrıca bilgisayar başından kalkıp atari oyunları oynasınlar ki bizde bu internetteki çevre kirliliğinden kurtulalım.

  31. gökay diyorki : 25 October 2008

    güzel film baba-ogul ilişkisi yine kacırılan ogul kurtarmaya calısan baba …

  32. gökay diyorki : 25 October 2008

    sercan film yorum köşesi burası saçma saçma şeyler yazarak doldurmayın buraları.Okuma yazması olan herkes anlar bakın üstte yorum yazıyo hayat hikayenizi deil filmle ilgili yorumları yazın yaw site ziyan oluyo yaf niye türkler bunu hep yapıyo ..

  33. ERMAN diyorki : 25 October 2008

    BOMBA FILM DAYIII IZLEYINN !!

  34. kemal diyorki : 25 October 2008

    elerinize ve emeklerinize sağlık

  35. ulvi diyorki : 25 October 2008

    denemeye deger bı fılm

  36. zorbey diyorki : 25 October 2008

    Bu ilk yorumcuların hepsi mi özürlü?

  37. teneke diyorki : 25 October 2008

    sıkılmadan rahatlıkla izlenir tavsiye edrim izleyin :)

  38. Merkan diyorki : 25 October 2008

    bir kez olsun sapıtmadan şu kelimelerinizi kullansanız… Yorum yazacağına millet ne yazıyor !!!Filmi anlatacaksın kardeşim Ayçadan sanane çok merak ediyorsan üstüne tıklasana!!!bu sitede en sinir olduğum şey şu yorumlar !!! yeter artık bir son verin arkadaş saçma sapan yazılar yazmaya, çocuk yapmaz sizin yaptığınızı…şimdi elli kişi daha saçmalar…Öğrenemeyeceğiz biz ……… olmayı … yazık yazık… Film ; vizyon olmamasına rağmen aksiyon içerikli bir film, diğerlerinden farkı yok elbet hollywood sineması ancak vakti olanında izleyeceği bir film…(Ve hala max payne yok bu sitede !!!)

  39. fetih diyorki : 25 October 2008

    Sitemiz çok güzel emeği geçen herkese çok ama çok teşekkür ediyorum.Başarılarınızın devamını dileyerek kolay gelsin.

  40. mehmet diyorki : 26 October 2008

    Su aycayı kaldırın yav

  41. zenferno diyorki : 26 October 2008

    film güzel…alayınıza tavsiye ederim…takılın…!!!

  42. atikir diyorki : 26 October 2008

    harika guzel anlamli bir film,bence seyretmeye deger,tavsiye ederim,ayrica emegi gecen arkadaslara bu siteye tesekur ederim…..basarilarinizin devamini dilerim..

  43. şahin k diyorki : 26 October 2008

    hakan hızlı we ofkelıdekı zencı yi çok mu sevdin??????

  44. bboy_rainy diyorki : 26 October 2008

    buarası nasıl bır olayy kardesım buıarasıı muhabbet yerımı yoksa yorumm yerımı:) arkdaslar fılm cok guzell sureklıyıcı ızlemenızı tafsıye ederım peace…

  45. hero diyorki : 26 October 2008

    güzel film fena degil arkadaslar..

  46. KRaL diyorki : 26 October 2008

    arkdslar film on numara…!!!KRaL!!!

  47. okann diyorki : 26 October 2008

    güzel film

  48. tumevarım diyorki : 26 October 2008

    ii fiilm izlemeye deger. ii seyirler

  49. CAner diyorki : 26 October 2008

    mükemmmeelll……………mtlka isleyın.

  50. mehmet diyorki : 26 October 2008

    mükemmel değil ama izlenir ii vak,t geçiyor hem konuyada çabuk giriyor böylel,kle sıkılmıyorsunuzda iyi seyirler denenebilir.filmde bir babanın oğlunu kurtarmak için çeteyle werdiği mücadele anlatılıyr tabii bu çok yüzeysel oldu izleyin görün

  51. mustafa diyorki : 26 October 2008

    EY ILK YORUMU YAPAN YURDUM INSANI SANA ILK OYRUMU YAPAN EMBESIL ODULUNU TAKDIM EDICEM ADRESINI VER :) TUFAN SANA KATILMADAN EDEMIYORUM BURASI DEDIĞIM GIBI TURKIYE VE YURDUM INSANLARI!! ÇOK:) FILME GELINCE OZEL AJAN XX (VINDIESEL IN OYNADIĞI ILK SERI) ONA BENZER OZELLIKLER TAŞIYAN SENARYOSU HEMEN HEMEN AYNI (TEK FARK BABA OĞUL OLAYI) BIR FILM AMA EFEKTLER ÇATIŞMALAR HIZLI ARABALAR GUZEL KADINLAR FALAN FISTIK GIBI SABUN KOPUĞU ŞEYLER ISTEYENLERIN ISTEDIKLERINI VEREBILEN BI FILM AMA EĞER KI BI MESAJ ALICAM BEN ILLA BU FILMDEN DERSENIZ :) BEKLEMEYIN DERIM FILM BIR KAŞIK BAL GIBI YIYOSUNUZ VE BITIYO VAKTI OLANLAR SEYREDEBILIRLER BI SOZUMDE SITE YONETIMINE ARKADAŞLARIM ELLERINIZE EMEKLERINIZE GOZLERINIZE SAĞLIK SAOLUN BOLE BI SITEYI YAPTIĞINIZ İÇİN GERÇI ARAMIZDA BI KAÇ HOBAREY OLSADA :) SITE BI HARIKA FAKAT BI ELEŞTIRI YAPICAM GERILIM VE KORKU FILMLERINDE YUZEYSEL FILMLER DEĞİLDE BIRAZ D AHA ISIRAN AKILDA KALAN FILMLER OLSA DAHA II OLUR BI KAÇ ORNEK VERICEK OLURSAN :) STEPHEN KING O ROSE MARY NIN BEBEĞİ POLGIRIEST SERISI 1.2.3 ŞEYTAN ILK FILMI LINDA BLAIRIN OYNADIĞI TERCIHTIR VAMPIRLE GORUŞME TOM CRAUSE BRADD PITT ANTONY HOPKINS GIBI USTALARIN OYNADIĞI BRAM STOKERIN ROMANINDAN UYARLANAN BI FILM BU TUR KLASIKLERI GORMEK ISTERIZ BU SITEDE MUMKUNSE TABI HEPINIZE KOLAY GELSIN BIDE SITEDEKI HOBAREY ARKADAŞLAR SIZI ALLAHA HAVALE ETTIM ACEP AKIL DAĞATIRKEN NERDEYDENIZ SIZ :)
    HADI BEN TUVALETTEYDIM DE SIZE NE DEMELI ŞEMSIYE FALANMI AÇTINIZ NAPTINIZ:)KOLAY GELSIN HERKEZE:)

  52. muzisyen25 diyorki : 26 October 2008

    zaman gecirmek icin aksiyon dolu bir film klasik baba ogul iliskisini aksiyonla birlestiren bir film…zamaniniz varsa deneyin pisman olmazsiniz…emegi gecen herkese tesekkürler..

  53. jensen ames diyorki : 26 October 2008

    85 numara xD

  54. ılhan diyorki : 26 October 2008

    arkadaslar super bı fılm.surukleyıcı goruntu kalıtesıne denılcek bıse yok.tavsıye ederım fılım severlere duyrulur.guzel bı fılım

  55. OBABOKOAK diyorki : 26 October 2008

    GUZEL FILM BENCE

  56. TEXAS16 diyorki : 26 October 2008

    fılmm cogh gusel hıp kralrından the game var ama bu zencı adam onu golgede bırakmıs bu fılm ızlnır

  57. istinyeli diyorki : 26 October 2008

    Lafımı Esirgemiyorum UMURSAMIYORDUM Geciyodum Ama Bokunu Çıkardınız Buraya Flımle alakalı Bişey Yazmayanın Aklınıza Gecen Butuk Kufurlerı edıyorum

  58. sezay diyorki : 26 October 2008

    arkadaslar fil 10 numara kesinlikle izleyin super goruntu kalitesi alt yazi hersey super sakin ka4irmayin………..

  59. alisim diyorki : 27 October 2008

    cok güzel bir film iceriginde hersey var ama sürekli takildigi icin birtat alamadim

  60. Sp0nq3 B0b* diyorki : 27 October 2008

    Abaza ArkDaşLarın Diqqatine Ayçanın Msnesini Veriorum size !!!

    Msn : Ayç[email protected] eqLeyin … :D

    Bu AraDa fiLm süper bişe yaa :D cLasiq ama coq feci bi FiLm Zaman KayBı DeiL izLeyin … SiteyeDe Thanks…

    …!!! İyİ SeyİrLer !!!….

  61. şahin k diyorki : 27 October 2008

    sünger bob senin beynin sünger olmuş

  62. serkan diyorki : 27 October 2008

    ARKADAŞLARR ŞU KADARINI SÖYLEYEBİLİRİM FİLİM HARİKA ÖTESİ BİR ŞEY MÜKEMMEL 10 ÜZERİNDEN 9 KESİNLİKLE İZLEYİN VEEEEEEEEEEEE FİLMLERİ İZLEMEDEN KÖTÜ YORUM YAZANLARI MİLLETİ DAHA EN BAŞTAN FİLMİ İZLEMEMEYE YÖNELTENLERİ KINIYORUM LÜTFEN HERKEZ DOĞRU DÜRÜST FİLM HAKINDA YORUMLAR YAZSSIN

  63. delifisek diyorki : 27 October 2008

    slm ilk önce film icin emegine saglik ben filme
    bakmadim
    zaten böle filmler sevmem
    böle amerikan filmleri bence bos ve salak filmler zaman harcamaya degmez ama su yandaki ayca her zaman karsima cikiyor onunla bir türlü kontak kuramadim
    dogrusu filmlerden cok yukarida da adi gecen aycanin konusu arkadaslar lütfen ayca polimelik yapiyor neyse filme gelelim filmi seyredmedim ama bu tip filmlerin konusu hep aynidir onun icin merak etmiyorum ve seyredmiyorumda ama emegi gecen arkadaslara cok tsk ederim saygilar deli fisek

  64. independent diyorki : 27 October 2008

    çok güzel bi filmdi..

  65. kopuk diyorki : 28 October 2008

    beylerr filmm akıllara zararrr süperr :) evet bazı arkadaşların dediği gibi konu biraz clasic olsada güzel işlenmişşş.ztn bu zenci herif işini iyi yapıyorr. kız süperr ztn dyecek yok.eee bidee mutlu sonla bitiyor :D daha ne istiyonuzz. siteye ve emeği geçenlere tşklerrr.

  66. muratkan diyorki : 28 October 2008

    cok hos fılm ızlenır

  67. yrm01 diyorki : 28 October 2008

    film güzeldi ancak tahmin etmesi cok kolaydı

    …Spoiler….bundan sonrası sahneleri içerir ayrıca sonunuda içerir.Film zevkinizi kaçırabilir :)
    .
    .
    .
    .
    .

    Luckyle aradbada konuştuklarında bu paranın luckyle ilgili olduğu anlaşıldı

    filmin sonunda adam arabayla kaçarken kadını ve çovuğu bıraktıkran sonra arabada kaç kişi olduğunu bilmiyorlar bir köprüden falan atlar ceseti bulurlar o kişi olduğunu zannederler diye düşündüm doğru cıktı.

    kadın filmde şuna ne denir ispanyolcada falan diye sorduğu kısımda ise

    aha şimdi göstercek adamı oda ispanyolca baba diyecek koşak vs. nitekimde aynısı oldu :D:D

    ama yinede film güzeldi

  68. replay diyorki : 28 October 2008

    harika bi film di ve sonu cok guzel bitti bende bunu bekliyorum yehhhhh emegi gecen arkadaslara tskurler saygilar

  69. yuppi diyorki : 28 October 2008

    şu ayçadan nefret ediyorum … günde on kere tıklayalım bari sitemiz kazansın … ama yine bu kızdan nefret ediyorum :))

  70. ermal diyorki : 28 October 2008

    fılm super olmalı yorumlara gore bı bakım genede sıte yonetıcılere elıne salllııııkj

  71. hakan diyorki : 28 October 2008

    testere5 siteye konulacak mı arkadaşlar

  72. b diyorki : 28 October 2008

    arkadaşlar süper bi film çok beğendim kesin izlemelisinz..iyi seyirler

  73. holy diyorki : 28 October 2008

    10 üzerinden 7

  74. Sp0nq3 B0b* diyorki : 29 October 2008

    şahin k fiLmini izLe yorumLarıma Karısma Dmm mı ? HerKez KenDi yoLuna Kimin beyni ne oLmus Ne oLmamıs Senı iLqiLenDirmez !

  75. THE ORİGİNAL urfalı mıçı diyorki : 29 October 2008

    kardaşlar dostlar düğün var ayça_22 olarak tanıdığınız hanımefendi yani ayça akıncıoğlu ile evleniyorum yer : ankara vedat dalokay nikah sarayı
    tarih:1.11.2008
    saat:12:22
    sitedeki herkezi bekliyoruz.

  76. şahin k diyorki : 29 October 2008

    sünger bob ben çoluk çocukla uğraşmıyorum bana çatıp ünlü olmaya çalışma çok istiyorsan ben eşkisözlük 2. nesil yazarlarındanım (gururla) istersen seni ünlü yaparım

  77. orkun kara diyorki : 29 October 2008

    gercekten cok super bır film emegı gecen herkeze tesekkur ederim:)))

  78. MEhtapak diyorki : 29 October 2008

    Ben Bu filmi İzlemiştim Hemde Türkce .. Ama neden burda Alt yazılı :S Film Güzel Tavsiye ederim İzleyin Arkadaşlar… Emeğe Saygı Tekekkürler…

  79. kamyoncu diyorki : 30 October 2008

    nee zencimi war :love

  80. ugur diyorki : 31 October 2008

    kardeşim film 2006 hala alt yazı site yöneticileri 2 yıl önce vizyona giren filmin tr düblajı yokmu siteye tr düblaj film ekleyin bence bu ne yaa bütün filmler alt yazı

  81. ivedik diyorki : 31 October 2008

    İLK YORUM YAPAN ARKADAŞA TBRKLER DİĞERLERİ ÇEKEMİYO YIRTIN KÇINIZI AYRICA ŞU UZUN YAZI YAZIP Pİ POK BİLİYOMUŞ GİBİ YORUM YAPANLARADA GICIĞIM.BURASI GAYRİCİDDİ YORUM YERİ TRT 2 YORUMLARI GİBİ YORUM YAPMAYIN LOOOOOOOOOO.HERHALDE MATRAK ŞEYLER YAZILMALI Kİ GIRGIR OLSUN.BU ARADA BEN BU FİLMİ İZLEMİŞİTİM DİYE YAZANLARDA NEYİ İSPATLIYO ANLAMADIM İZLEDİYSEN İZLEDİN NE YAPALIM ANGUT ÖDÜLMÜ ALDIN İZLEYİNCE….HUHAHAHAHHHHUHAHAHHA…

  82. asya diyorki : 01 November 2008

    burdan kazma arkadaşlara sesleniorum burası birbirinizle iletişime geçeceğiniz yer değill lütfen sadece yorum yapın………………….

  83. BoramanLi diyorki : 01 November 2008

    arkadaslar sahin k niki ile kullanan kişi meşhur eski Türk porxn flimlerinde ounayayan yldızımız SAhin Agadır .. :) Sahın aga merak ediyorum Trimax ın sirkettte ortaklığın var bilniliyor .Doğru mu bu ?

  84. AbduLLah diyorki : 02 November 2008

    HaRika bir fiLm..

  85. ilqin diyorki : 03 November 2008

    Filmi gerçekten çok beğendim.Bence konu olarakta güzeldi ve ayrıca çok sürükleyiciydi.Emeğe geçen herkese burdan teşekkür ediyorum..

  86. aLLien diyorki : 03 November 2008

    arkadaşLar fiLm gerçekten çok güzeL..izLenmeye değer bi fiLm..şu fiLm hakkında diiLde burayı çöpçatan yada arkadaşLık sitesi sanan saLakLarda oLmasa daha ii oLur..EMEĞE SAYGI..!!

  87. Sp0nq3 B0b* diyorki : 04 November 2008

    Lan snn nerene catıp unLu oLcam Lan bn … Bi yürü git knDi işine yaa Bni ünLü münLü yapma amq sonra sizin qibi havaLı oLupDa miLLeti küçüq Görmeq İsDemiorum … ! naziLere öznenen sizLersiniz Hea artistLer ! (sözDe üsTün ırk sanıoLarDı bi ara knDiLerini ! )…. Bu araDa sanaLDa snn qibi insanLar unLu oLmaya bakar oLm ! Diqqatını Ceqerm !

    Siteye Thanks… !

  88. çağatay diyorki : 07 November 2008

    son 19 dk sını izleyemedim dondu

  89. gothic diyorki : 07 November 2008

    ya arkadaşlar kavga edip durmayın be
    film güzel izlemeye değer bi babanın evladı için mücadelesi süper anlatılmış 8/10
    yeni yorumlarda görüşürüzXD
    emeğe saygı

  90. onur diyorki : 09 November 2008

    son günlerde seyrettiğim en güzel filmdi

  91. abuci diyorki : 11 November 2008

    seyretmeye deger bir filim gercekten konusu güzel olan bir fililm

  92. colter diyorki : 11 November 2008

    sağolun iyi filmdi başarılar

  93. nako diyorki : 12 November 2008

    cokkkk mutlutummm sonnnn yorumu ben yapıyommm
    bakın sıze bı mucdem varrr!!!!artık altta kısımda ayca cıkmıyorrr…nasıl..ama bakın ayca yokk kontor var hee fılım guselmı dıye bı yorum yapanlara tesekkur ederım gerısı sohbet yapmak ıcın gırmısler bellıoııııı…

  94. bilguday diyorki : 13 November 2008

    <p>ılk yorumu yapan rahatladınmı emınım buz gıbı olmusundur laa sen nekadar .. bırısın boyle fılme dıyecek bırsey yok 10 numara bır fılm olmus</p>

  95. SONEFE diyorki : 17 November 2008

    süper filmm yaa onn numaraa

  96. paranoya: diyorki : 18 November 2008

    ilk yorum yapmis yapmamis size ne ya millet??her birseye laf sokuyorsunuz (bende eks!k kalmayim):p herkes kendin isine baksinn buda benim dusuncem…. MAYDONOZLAR:-)))) :$ xx

  97. booo allahım bendemi ünlü olacaım diyorki : 21 November 2008

    wuaa ne burdan ünlüdemi olunuyomuş!filmi izleyip yazacaım cancaızlar.film biter bitmez power basmazsam tabe;)

  98. booo allahım bendemi ünlü olacaım diyorki : 21 November 2008

    film güzel 10 üzerinden yedi senaryoda sıradışı bişi olsa cok daha iyi olurdu ama ne düşünüosan o oluyor yinede film güzel ayrıca online film için cok iyi görüntü ve mükemmel bi alt yazısı var.online film izliceksen kesin direk bunu izle.ii seyirler…

  99. winney -puh07 diyorki : 22 November 2008

    güzel film izleyin

  100. cem diyorki : 26 November 2008

    emegi gecenlerin eline saglık guzel film

  101. rockerdem diyorki : 27 November 2008

    fenaaa bı fıllmmm ızlıyımmı dıe dusunmeyınnn mutlaka ızleyınN..

  102. gogıto diyorki : 02 December 2008

    warya mılletın nekadar bos ısı var yaa bos bos yorumlar yazıyolar bos adam cok

  103. izmitli diyorki : 28 December 2008

    hey millet film gerçekten güzel ama bazı yerlernde bni sıktı açıkcası

    ama izlenmeye değer bi film zaman kaybı değil

    tawsiye edilir

  104. şakir diyorki : 29 December 2008

    siz ne kullanıyosunuz çok merak ettim ruh hastasımısınız sizzz bu kadar yorum yazıyorsunuz ondan sonra filim geç açılıyore sayfa geç yükleniyor ne içiyonuz siz ???

  105. volkan diyorki : 29 December 2008

    boş işi olan diyene bakın olm buraya yaazmakla sen zaten boşluğa düşmüş oluyon herneyse artık film güzel izleyin

  106. nihat aytunç diyorki : 11 January 2009

    The Game var

  107. Msn Adresleri diyorki : 23 January 2009

    Oldukça güzel bir film izlenmeli

  108. H.GÜRE diyorki : 30 January 2009

    Kardeşim adamların filim izledigi yok manita peşindeler sohpet kanalına çevirmek isteyenlere bu lafım.Ayrıca film güzel bence izlenir….tşk

  109. AYHAN ERGÜN diyorki : 30 January 2009

    ÇOK GÜZEL BİR FİLİM .İZLEMEK İSTEYEN ARKADAŞLARA TAFSİYE EDERİM….SAYGILAR

  110. LiL MaCh diyorki : 07 February 2009

    GErçekten harika bir fiLmdi.. TeşekkürLer..

  111. burak diyorki : 19 February 2009

    süper film.izlemenizi tavsiye ederim.tşkrler site yöneticelerinee

  112. dogan99 diyorki : 12 May 2009

    BU FİLME KÖTÜ DİYENLER FİLM İZLEMESİN ARTIK ÇİZGİ FİLMLERE DEVAM ETSİNLER

  113. lord_munu diyorki : 26 May 2009

    süper film.. 10 numara bence tabi .. herkeze iyi seyirler tesekkürler site…

Yorum Yapın