Truman Show – The Truman Show (1998) Türkçe Dublaj HD İzle
 

11,875 Kez izlenmiş

78 Yorum Yapıldı

yerli-film

501854the-truman-show-posters.jpg

Tür : Komedi / Dram / Bilim Kurgu
Gösterim Tarihi : 16 Ekim 1998
Yönetmen : Peter Weir
Senaryo : Andrew Niccol
Görüntü Yönetmeni : Peter Biziou
Müzik : Burkhart von Dallwitz ,  Philip Glass ,  Leo Robin
Yapım : 1998, ABD , 103 dk.




Oyuncular

Jim Carrey (Truman Burbank) , Laura Linney (Meryl) , Noah Emmerich (Marlon) , Natascha McElhone (Lauren/Sylvia) , Holland Taylor (Truman’ın Annesi) , Brian Delate (Truman’ın Babası) , Blair Slater (Genç Truman) , Peter Krause (Lawrence) , Ed Harris (Christof) 
 
Truman Burbank, kartpostalları aratmayacak güzellikte bir adada yaşamaktadır. Bir işi, evi ve çok sevdiği karısı vardır. Ancak Truman dışında herkes tüm bunların düzmece olduğunu bilmektedir. Truman’ın yaşamı gerçek zannettiği bu stüdyolarda tam otuz yıldır, 24 saat boyunca canlı olarak bütün dünyaya yayınlanmaktadır.

Truman bundan hiç şüphelenmemiştir, ta ki öldü zannettiği babasını bir gün caddeden geçen figüranlar arasında görünceye kadar…

Alacakaranlık Kuşağı adlı kült televizyon dizisinin bir bölümünden esinlenerek yaratılan Truman Show, Batı dünyasında on yıllardır süregelen toplumsal eleştirilere bir örnek olarak yerini alıyor. Peter Weir’in filminde söylemeye çalıştıkları ve Truman’ın trajedisi, kimi zaman beklendiği üzere gözlerinizi doldurmasa da, başı ve sonu olan eliyüzü düzgün bir Jim Carrey filmine kim hayır diyebilir.
 

Tekpart



(91%) (6%) (2%)
340 Oy Almış
78 Yorum Var
  1. enes diyorki : 05 February 2008

    süper olmuş

  2. dumanforever diyorki : 05 February 2008

    gerçekten harika bir filmdi

  3. irem diyorki : 06 February 2008

    daha önce seyretmiştim ama tekrar tekrar seyredebilirim
    çok güzel bir film

  4. ninel diyorki : 06 February 2008

    ya bu site birbirine karışmış yerliyi yabancıyı ayırın rskisi gibi

  5. mewo diyorki : 06 February 2008

    süper

  6. gök diyorki : 06 February 2008

    güzel film daha önce izlemiştim tekrar izlenir.BU SİTE MÜKEMMELLLLLLLLLLLL

  7. sariseyyah diyorki : 06 February 2008

    süper film insanın dünyaya bakış açısını değiştiriyor

  8. strechagresif diyorki : 06 February 2008

    cok güzel olmasada izlenecek bir film bu sitede emeği gecen herkeze teşekkürler saygılarımla STRECHAGRESİF

  9. tayfun diyorki : 06 February 2008

    (şimdi izlicem) aynen öle ben bunu TV deizledim ama başını kaçırdım ama genede çok etkilendin hayatımı değiştirdi desem yalan olmaz sanki o adam gibi izleniyorum gibime gelio ve hala öyle daha etkisi geçmedi yani (SİTE SUPER) izleyin izleyin izleyin izleyin SUPER

    iiiiiiiiiizzzzzzzzzzzzzzzlllllllllllllllleeeeeeeeeeeeeee
    >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>izle

  10. tayfun diyorki : 06 February 2008

    __–__ __–__
    __- aaa -__ | | __- aaa -__
    a0a | | a0a
    aaa | | aaa
    | |
    |______|
    —___———————___—
    —___ ___—
    —___—

  11. tayfun diyorki : 06 February 2008

    kusura bakmayın bişey yaptım ama gönderince saçma oldu yerleri karıştı yani her neyse
    :) ;)

  12. murat diyorki : 06 February 2008

    bu site güzel bu filmi izleyince acaba dedım bizde show programında habersızce oynıyan ınsanlarmıyız :D

  13. tayfun diyorki : 06 February 2008

    taw bu film nie bu kadar yawaş yüklenio bendemi böyle yoksa sizde de böylemi bana söylerseniz sevinirim;)

  14. tayfun diyorki : 06 February 2008

    her neyse bu yüklenirken 28 hafta sonra filmini izliyim bari
    ama bu sitede türkçe dublajı yok bende benim programdan indirdim daha izlemedim güzel diolar ama görcez bakalım hadi
    yeter bu kadar değilmi_? :);)

  15. By.SeMPaTi diyorki : 07 February 2008

    mükemmel bi site paylaşım için tşk. film bi hakikaydıı
    tabi anlayanlar için bizde bir Truman show dayız unutmayın…!!!

  16. aslan diyorki : 08 February 2008

    harika bir film.herkesin izlemesini tavsiye ederim.gerçektende olaganüstü bir film.izledikten sonra kendinizi sorgulamaya başlayacaksınız

  17. gamze diyorki : 09 February 2008

    yawaş yüklenio bnce bi çözm bulmalılar;)

  18. SiciLSiz. diyorki : 09 February 2008

    Süper ßir Film Di

  19. mesut diyorki : 09 February 2008

    güzel ama başta adamın kafası karışıyor…MFT

  20. cenk diyorki : 12 February 2008

    HERKES OKUSUN!!!!
    Arkadaşlar filmlere kimse yorum yapmaza veya kimse reklamlara tıklamaz ise asla daha iyi hizmet alamayız.. unutmayınki bu siteyi hazırlayanalr bunu hayır için değil iş oldugu için yapıyorlar bu yuzden siteye reklamları tıklayarak destek verelim lütfen… yada lütfen şu link çalışmıyor bu film takılıyor demeyelim!! destek olalım yakında site kapanırsa hiç şaşmayın… Kendi adıma Site sahiplerine çok teşekkür ediyroum ve elimden gelidigince reklamlara tıklayıp destek oluyorum.. Kolay gelsin

  21. süleyman fettahoğlu diyorki : 13 February 2008

    değişik…herkezin hayatında 1 kez bile olsa acaba herşey benim etrafımdamı dönüyor diye düşündüğünü sanırım bitek ben değil bu filmin senaristleride dşünmüş olmalı diye düşündürdü:D

  22. kursad diyorki : 16 February 2008

    son kurguyu anımsatan , doğduğumuzdan beri her din için söylenen sözler geliyo akla ilkin. Sahte bir dünya :(
    6.his,son kurgu,kimlik ve benzeri filmleri sevenler , eski ama farklı bir yapım .
    siteye teşekkürler

  23. emel diyorki : 22 February 2008

    ilginç ama çok eski günümüzde cekilöiş olsa güzel konuymus

  24. kerem diyorki : 22 February 2008

    hiç güzellllllll değil sakın izlemeyin!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! çok iğrenç çok pis iğrenç içinde sevişme sahneleri var

  25. CAGLAYAN diyorki : 23 February 2008

    valla süper b ifilmdi tşk film bitti ben kendimi kameralar altında gizli bi aktörmüş zannettim ya bende ölesem

  26. arda cetin diyorki : 24 February 2008

    Çok eğleneli bir film gerçekten. Ayrıca mükemmel bir site. Emeği geçen herkesin eline sağlık.

  27. adnan diyorki : 24 February 2008

    wallahi bu site çook güzel ama bazı filmlerin link leri ölmüş yenilenmesini iştiyorum

  28. kral berko diyorki : 24 February 2008

    güzel bir film ve site

  29. fero diyorki : 05 March 2008

    Müthiş bir film.Site yöneticilerine teşekkürler.

  30. duyguu diyorki : 11 March 2008

    gerçeken çok güzel bir filmdi izleeye değer kesinikle

  31. death-immortal diyorki : 15 March 2008

    sprrr bi filmm olmuş Jim Carrey oynadıqı filmlerin hepsii hariqaaaaaaaa buda onlardan birii

  32. http://www.gench.turkforumpro.com diyorki : 18 March 2008

    siteme buyruuuuuuuuuuuuuuunnnn !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    sitemizden direkizle’ye destek!!!!

  33. burcu diyorki : 22 March 2008

    BAZEN GERÇEK HAYATIN BU FİLMDEKİ GİBİ OLDUGUNU DÜŞÜNÜYORUM.. SÜPERRR BİR FİLMDİ

  34. ophelia diyorki : 25 March 2008

    hepimizin kendi adına hazırlanmış şovları var, hepimiz bir stüdyodayız,sen izlendiğinin farkında değil misin hala?

  35. defne diyorki : 29 March 2008

    çok güzel bi film bence izlemeye değer

  36. utku diyorki : 05 April 2008

    çok güzel eski olmasıda

  37. Gölge adam diyorki : 08 April 2008

    Haftada en az 5 filim izlerim .Bu filimin sinemaya ilk gösterim zaman bile aklımda ama bir türlü nasip olmadı bunu izlemek .ŞaşırtıCI ama gercek :D sizin böyle drumlarınız varmı arkadaslar hani aklınızda olupta ha izleyecem bu filimi ama benim gibi on seneden beri izleyememek :D şimdi izledim .Bana bunu izlemeye vesile olan direkizle web sitesini kuran ve emeği gecen herkese derin hürmet sevgi ve saygılarımı sunarım..

  38. tekN diyorki : 09 April 2008

    acılmıo :S bende sorun olabılır..2 aydır durmadan burda flım ıslıorm ama bugun nedense cogu fılm acılmadıı..

  39. yağmur diyorki : 22 April 2008

    film gerçekten güzel ama sonunda kızla kavuştuklarını görseydik mükemmel olacaktı bu siteye tesadüf eseri rasladım ve bundan çok mutluyum tek sorun alt yazılı filmler çok fazla ekran büyük olsa sorun değil ama küçük ekranda hiç çekilmiyor site editörlerinin bu konuya değineceğinden şüphem yok TEŞEKKÜRLER

  40. adr3nalin diyorki : 24 April 2008

    eeee sadece 35 dk lık bölümü var yoksa film mi okadar..?=)

  41. imP diyorki : 26 April 2008

    gercekten mükemmel bir flim bu flim i buraya koyan hakkı gecen herkese cok teşekkur ederım

  42. appleshampoo diyorki : 05 May 2008

    hayal ile gerçek arasında bir dünya empoze edilmiş. mükemmel bir film

  43. t2tayfun diyorki : 03 June 2008

    hala bu film yavaşmı yükleniyor?

  44. >>>>TIKLA diyorki : 03 June 2008

    site süper hep bu siteyi kullanıyorum teşekkürler..!

  45. >>TIKLA diyorki : 03 June 2008

    ALTTAKİ MAVİ YAZIYI TIKLAMAYI UNUTMAYIN!!!

  46. menekşe diyorki : 20 June 2008

    seni çok sevdim güzel site enn sevdiğim filmler zsende:))))))))))))))))

  47. em!n3m diyorki : 03 July 2008

    mükemmel ne denilebilirki jim carrey efsanelerinden biri daha….Harikasın Jim Carrey

  48. tba diyorki : 22 July 2008

    Olağanüstü bir film ve keşke trumanın gerçek dünyaya adım attığınıda görseydik…

  49. kuh_i nur diyorki : 23 July 2008

    evet çokkk güzel.ama final eksik kalmış.

  50. ferhat diyorki : 24 July 2008

    cok guzel yuppıııııı

  51. ferhat diyorki : 24 July 2008

    cok guzel olmus yuppııııııııııııııiiiiii

  52. ege diyorki : 24 July 2008

    harika bir film iyi uydurma………

  53. emre diyorki : 01 August 2008

    bu siteyi bi kaç aydır takip ediyorum sürekli yenileniyor artık vcd falan kiralamıyorum teşekkürler egemgi geçen herkese ayrıca rain man filminide koyarsanız çok iyi olur

  54. zoraşk diyorki : 07 August 2008

    harika bir film aşkımla beraber izledik yabancı film seven herkesin mutlaka izlemesi gerek

  55. ayça diyorki : 30 August 2008

    çok güzel ve duygulu bi filmdi ve çok sinir bozucu ama izleyin.

  56. tripmatik diyorki : 03 September 2008

    hayatıma bu kadar güldüüm bikaç film var:D gerçekten çok güzel bi film zaten jim carey de usta bir oyuncu.

  57. ashley diyorki : 22 November 2008

    bu filmi bir kaç kere seyretmiştim.
    seyretmemin birinci sebebi Jim Carrey ikincisi konusu üçüncüsü adı .
    gerçekten eşyalara atrıntılara dikket etmemizi sağlayan bir film.

  58. asdasdas diyorki : 29 November 2008

    deli bi film yapmışlar..10 numara…zlediğim en iyi filmlerden biri.sakın kaçırmayın

  59. onur diyorki : 26 January 2009

    bence bu film komedi başlığı altında olmamalıydı. ama muhteşem bir film…

  60. onur diyorki : 26 January 2009

    ve de gerçekten izlediğim en iyi filmlerden biri.

  61. esme diyorki : 17 March 2009

    güzel film ama kötü bi hayat..bu arada bu site engellenmiş.hangi sebeple bilen varmı? çünkü benim resmen bağımlısı olduğum bi siteydi ve ktunneldan girmekte baya zor oluyo.umarım biran önce direkizleye kavuşuruz

  62. ebruli diyorki : 14 June 2009

    süper bir film .. 2. kere izliyorum .. jim carrey olan bütün filmler süper zaten … teşekkürler direk izle ;)

  63. mehmet emin diyorki : 17 June 2009

    çoooook güzel jim carrey nin bütün filmlerini izledim bu adama bayılıyorum

  64. Batuhan diyorki : 03 August 2009

    Ben hep hayatımda benı bırılerının ızledını zannedıordum …. Bu fılm tam benlık superr ;)

  65. oe3mz diyorki : 09 August 2009

    filmin konusu harika..film saten mükemmel.

  66. revolution diyorki : 02 October 2009

    gerçekten süper bir film 11 yıldır bu filmi izlemem aptallık olmuş tşkrlr direkizle:P

  67. Cherry diyorki : 30 December 2009

    Film süper.Gerçekten ama gerçekten güzel bü film.Ama o kapıdan girdikten sonra da devam edebilirdi belki diye düşünüyorum.Galiba abartmak istememişler.Am gerçekten çok çok güzeldi…:)

  68. Cherry diyorki : 30 December 2009

    Ama olucak orası:)

  69. zerbeli diyorki : 23 January 2010

    Dünyanın en iyi kurgulanmış filmi…

  70. filiz40 diyorki : 15 July 2010

    Çok eskiden izlemiştim . Bu film dünyada ki insanların ne KADAR ADİ olabileceğinin göstergesidir..

  71. adsız diyorki : 16 July 2010

    izlenilesii ama sonu böyle düşünmemiştm. herneyse izlemenizi tavsiye ederm ama insanı paranoyaklığa biraz daha yaklaştırıyor dikkat edin ;) iyi seyirlerr

  72. gamze diyorki : 20 July 2010

    jim carreynin her filmi gibi harika film gerçektende izlemeye değer bu arada bu filmi izlemeden ölmeyin:)

  73. ... diyorki : 11 August 2010

    mükemmel.

  74. erdenay diyorki : 23 August 2010

    bence cooooooooooooooooooooooooook güzel oscarlık bi film

  75. fatih diyorki : 14 October 2010

    berbat bir film zaman kaybi sıkıntıdan uykum geldi siz buna film diyosaniz bi de sunu izleyin.. ARMAGEDDON. iste size 1 numarali film.. film diye buna derim ben..

  76. Destiny's Left Hand diyorki : 24 June 2011

    Film harikaydı, konu bakımından ve her türlü bakımından. Zaten hayatta böyledir, sizler benim etrafımda bu dünya düzeni dönsün diye uğraşırsınız bende sizin. Emeğe teşekkür ederim.

    Neyse olurda belki yorum yazamazsam

  77. FEYYAZ diyorki : 01 July 2013

    FENA DEĞİL…

  78. Ananymous diyorki : 27 November 2013

    süppeRRRrr KESİNLİKLE İZLEYİN

Yorum Yapın