Alacakaranlık Efsanesi: Şafak Vakti Bölüm 1 – The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 1 izle
 

179,118 Kez izlenmiş

34 Yorum Yapıldı

turkce-dublaj
 IMDB Puanı : 4.7/10 

Alacakaranlık Efsanesi: Şafak Vakti Bölüm 1 The Twilight Saga: Breaking Dawn – Part 1 2011 izle Altyazılı – Türkçe Dublaj

Filmin Orjinal Adı: Alacakaranlık Efsanesi ~ Şafak Vakti ~ The Twilight Saga Breaking Dawn İzle

Yapım:2011- ABD
Tür:3 Boyutlu,Korku , Gerilim, Macera,Aksiyon, Romantik , Dram
Süre:135 dakika
Yönetmen:Tim Burton,  Bill Condon,  ,



Oyuncular:Kristen Stewart,  Robert Pattinson,  Ashley Greene,  Taylor Lautner,  Kellan Lutz,  Jackson Rathbone,  Naomi Watts,  Nikki Reed,  Anna Kendrick,  Peter Facinelli,  Elizabeth Reaser,  Maggie Grace,  Bryce Dallas Howard,  Billy Burke,  Jamie Campbell Bower,  Alex Meraz,  Cameron Bright,  Michael Welch,  Lee Pace,  Charlie Bewley,  Christian Serratos,  Rami Malek,  Gil Birmingham,  Justin Chon,  Bronson Pelletier,  Daniel Cudmore,  Kiowa Gordon,  Sarah Clarke,  Chaske Spencer,  Tinsel Korey,  Julia Jones,  Christopher Heyerdahl,  Tyson Houseman,  Mackenzie Foy,  MyAnna Buring,  Mia Maestro,  Christian Camargo,  Faruk Peker,  Omar Metwally,  Ty Olsson,  Toni Trucks,  Wendell Pierce,  Guri Weinberg,  Casey Labow,  Judith Shekoni,  Erik Odom,
Senaryo:Stephenie Meyer,  Wes Craven,  Melissa Rosenberg,  Reşat Nuri Güntekin,
Senaryo (Kitap):Stephenie Meyer,  Dostoyevski,
Yapımcı:Karen Rosenfelt,  Wyck Godfrey,
Konusu: Bella ve Edward zorlu bir aşk yolunda nihayet mutlu sona gelirler.. Düğünleri sade ve güzel geçer Jacop haliyle kahrolur ama düğünde bellayı ziyaret edip ona ufak bir dans bahşeder.Düğün sonrası çiftimiz balayına bir adaya giderler,bellanın dönüşmeden Edward la birlikte olması sakıncalıdır ama bunu deli gibi istediği için Edward onun üzülmesini istemez.Uzun geçen balayı ardından bella tehaf şeyler yaşamaya başlar ve hamile kalır.Jacop ve diğer kurt adamlar bunun kurallara aykırı olduğunu belirtir bebeğide Bellayıda öldürmek için karar alırlar lakin Bellanın yaşama şansı yok denicek kadar azdır.Wampirler bu savaşa hazır değildir ve olmasınıda istemezler ve Jacop Cullen ailesinin karşısına süpriz bir şekilde çıkacaktır.

Vk.com

480p

Altyazılı







Tek part

Mail.ru

nosv



(63%) (6%) (31%)
1712 Oy Almış
34 Yorum Var
  1. berk diyorki : 20 February 2012

    Çok Harika Part 2 Bir Önce Çıkmasını Bekliyorum..

  2. berkil78 diyorki : 20 February 2012

    ilk bölümleri izleyenler mecbur izleyecekler ama sunu söyleyeyim diger bölümler kadar can alici degil

  3. Fransali diyorki : 20 February 2012

    cok cok cok mersi tr dublaj çikarttiniz için :)))

  4. ümit diyorki : 20 February 2012

    valla arkadaşlar filmin konuus ve ilerleyişi cok güzell ama bu gorsellik bakımında sıfır yani bi kere ilkte düğün sahnesinde taşıdıkları odunlar ve jacop ve arkadaşlarının kurta dönüşme sahneleri hiç karanlıklar ülkesinde olduğu gibi deil. yani görsellik bakımından gercekten sıfır ama izlenir bi filmde seriyi izleyen bunuda izlesin :) :) :) :) :)

  5. Appiades diyorki : 20 February 2012

    Film Vasat. Kitabini Okumanizi Tavsiye Ederim Hem 2 ci Bölümü Merak Edenler İcin İsik Olucaktir Eminim :). Kitabi Film den Cok Cok Daha İyi 2 Ci Bölümde Bella nin Kalkan Özelligi Ortaya Cikiyo Gelen Garip Misafirlerle Özelligini Gelistiriyo Herkezi Kalkanina Alip Koruyabiliyo Vesaire Vesaire Eger 2 i side Bu Film e Yakin Yapilicaksa Oda Vasat Olucaktir Eminim. Kesinlikle Kitabi Okumanizi Tavsiye Ederim. Malesef Bircok Ayrinti Atlaniliyo Film de. İmdb Nin Puanina Sasmamak Lazim. 10/3 Film.

  6. mehmet diyorki : 20 February 2012

    gercekten çok harıka her zamanki gibi. 2. bölümü sabırsızlıkla bekliyecem

  7. arzuuu diyorki : 20 February 2012

    film gerçekten çok güzel bölüm 2 sabırsızlıkla bekliyorum…

  8. gul diyorki : 20 February 2012

    çok etkileyici, ne kadar kararlı bir kız bella.

  9. Gulten diyorki : 20 February 2012

    superrr bir filmm tavsiyelerim varrr:)

  10. Sikilaci diyorki : 20 February 2012

    KraliCe Cim Süpersin :=)

  11. sylar diyorki : 20 February 2012

    berbat serinin en kötü filmi…

  12. melih diyorki : 20 February 2012

    Kitabında çoçugun büyümesinden bahsediyordu guzeldi yinede o sahneleride bekliyordum : /

  13. hacı diyorki : 20 February 2012

    tek kelime berbat zaman kaybı sıkılarak izleyeceginiz bir film

  14. anıl diyorki : 20 February 2012

    sonundayı bellada vampir oldu ve diğer filmin konusunuda sonunda çok güzel yayınldılar keyifli bir filmdi :)

  15. Sedat diyorki : 20 February 2012

    Serisinin En Kötü Filmi. Berbat Bi film

  16. Sedat diyorki : 20 February 2012

    Filmde belLadan Başka GüzeL bi Şey bulamadım :))

  17. aylin diyorki : 21 February 2012

    bence mükemmeldi kesinlikle izlenmeli ben bayıldım :))

  18. burak diyorki : 21 February 2012

    admin süpersin daha film yeni cıktı dwd si cıktımı bilmiyorm ama direk tr dublaj I love u direkizle admin bide anadolu kaplanlarını eklerseniz sevinirim ewe gidince ilk işim onu seyretmek olacak :)

  19. seda diyorki : 21 February 2012

    arkadaşlar ben bu filmi indirmek istiyorum nerden indirebilirim acil bilgi verirseniz sevinirim teşekkürler..

  20. osman yılmaz diyorki : 22 February 2012

    inşallah devamı gelir cok manyak bir film

  21. Buse diyorki : 22 February 2012

    Teşekkürler Kraliçe türkçesini bekliyordum kaç aydır sonunda gelmiş çok saolun insan alyazısını okumakdan yoruluyordu =)

  22. NeoFtalty diyorki : 22 February 2012

    Alacakaranlık gibi bir film istenenin altında kalmış, fakat izlenilebilir.

  23. iLayda diyorki : 23 February 2012

    film çok süper ya mutlaka izlenmeli…..

  24. meso diyorki : 25 February 2012

    super herzamanki gibi..devamin cok merak ediyorum..

  25. ece diyorki : 25 February 2012

    ay çok güzeldi işallah devamıda vardır çok beyen dim lütfen devamı olsun

  26. Fransali diyorki : 26 February 2012

    film çok guzel aslinda yanlizca dublahlar seslerden sonra geliyor yani tam tamina agizlar oynarken dublaj seslendirme tam denk gelmiyor eyer buna biraz daha dikkat edilirse mükemmelin ötesinde olucaktir eminim
    ama her için çok te$ekürler ederim direkizle :)))

  27. tural diyorki : 28 February 2012

    cok guzeldi cok beyendim :)

  28. elta diyorki : 29 February 2012

    vasatt ya bütün film bi çocugun dogup dogamayacagı ve balayları guzel geccek mı gecmıcek mı uzerıne cok kotu

  29. FEYYAZ diyorki : 26 March 2012

    GÜZELDİ…

  30. eray diyorki : 14 May 2012

    Of Süper Ya Sinemasına Gitmişdim Ama Burdada İzledim Gerçekten süper 2. ci inş Hemen Çıkar… :)

  31. lale diyorki : 31 July 2012

    süper süper süperr yaa bayılıyorum bunu izleyerek 2.cisi inşalah hemedn çıkar da onu da hemen izlerim

  32. yagmur diyorki : 25 February 2013

    sürükleyici..ve etkileyici….

  33. emre diyorki : 03 March 2013

    süper film herkez izlesin

  34. ilke çelik diyorki : 27 June 2014

    alacakaranlık sürükleyici… ve etkiliyici…

Yorum Yapın