Oyun – The Game (Türkçe Dublaj)
 

58,616 Kez izlenmiş

122 Yorum Yapıldı

34324rrww22222

Tür : Gerilim / Macera
Gösterim Tarihi : 6 Şubat 1998
Yönetmen : David Fincher
Senaryo : Michael Ferris , John D. Brancato
Görüntü Yönetmeni : Harris Savides
Müzik : Howard Shore
Yapım : 1997, ABD , 128 dk.



Oyuncular

Michael Douglas (Nicholas Van Orton) , Sean Penn (Conrad Van Orton) , Deborah Kara Unger (Christine) , James Rebhorn (Jim Feingold) , Peter Donat (Samuel Sutherland) , Carroll Baker (Ilsa) , Armin Mueller-Stahl (Anson Baer) , Anna Katerina (Elizabeth)
Nicholas Von Orton, bütün yatırımlarının kontrolünü ve ilişkilerini elinde tutmaya alışık, zeki, kurnaz ve başarılı bir iş adamıdır.

Ancak Orton’un bu düzenli yaşamı, sorumsuz fakat etkileyici küçük kardeşi Conrad’ın ona verdiği beklenmedik bir doğum günü hediyesiyle köklü değişikliklere uğrar. Nicholas oyuna başlarken ortada çok büyük bir ödül olduğunu farkeder ancak bu esrarengiz oyunun kuralları ve amacı hakkında hiçbir bilgisi yoktur. Ayrıca Nicholas karşılaştığı olaylardan hangisinin gerçek, hangisinin oyunun bir parçası olduğunu da anlayamaz. Kendi evinde esrarengiz kişiler tarafından izlendiğini farkeder. Bu kişiler onu ortadan kaldırmak istemektedir.

Bu oyun hayatını sonsuza dek değiştirecek bir ölüm kalım savaşı haline gelmiştir.


Alternatif 1

Videoweed izlemek için tıklayın

Alternatif 2

Movshare izlemek için tıklayın

Alternatif 3

Novamov izlemek için tıklayın



(92%) (4%) (5%)
1479 Oy Almış
122 Yorum Var
  1. asasasas diyorki : 27 December 2009

    bu fılmı seyretmeyen arkadaslara sıddetle tavsıye ederımm mukemmel bır fılmmmm

  2. hasan diyorki : 27 December 2009

    arkadaşlar,ilk yorum olayına girmeden,size filmi şiddetle tavsiye etmek istiyorum.eminin birçoğunuz filmi izlediniz
    ama işte bu o tarz filmlerden,hiç bıkmadan izlenecek bir başyapıt. iyi seyirler
    paylaşım için teşekkürler,
    Sizi seviyoruz Direkizle.

  3. hikmet diyorki : 27 December 2009

    slm arkadaşlar gayat izlenecek film desem yalan olur cunku bende henuz izlemedim ,?yan izlicem iyi vey koyutu neyse *-*-*-*-*-*-*-*-*-*-*

  4. esyas diyorki : 27 December 2009

    mükemmel bir filmdir izlediğimde gerçektende etkisinden uzun süre kurtulamadığım bir maceraydı.m.douglas kendini bu filmle efsaneleştirmiştir.iyi seyirler.

  5. gecegiyim diyorki : 27 December 2009

    süper süper süper

  6. hikmet diyorki : 28 December 2009

    rafık fıkfıklar bance izlenır vafff

  7. bora diyorki : 28 December 2009

    superdi ben bunun alt yazılısını ızledımde bu kadar housma gıtmemıstı

  8. Gazi diyorki : 28 December 2009

    arkadslar aksiyon korku gerilim komedi hani ne seviyorsunuz bilmiyorum ama bu film hoşunuza kesin gider iyi seyirler

  9. barmen diyorki : 28 December 2009

    bence harıka olmuş ben bunu bidaha izlemek istiyom,,,,

  10. semil diyorki : 28 December 2009

    bu filme kötü diye yorum yapan olursa alsın eline cinali okusun

  11. MUSTAFA diyorki : 28 December 2009

    BEN BOYLE BIR FILM SEYRETMEDIM YA DAHA BUGUNE KADAR O BERBAT OYU VERENLER NEDEN VERMISLER BILMIYORUM AMA BU FILME BERBAT DIYEN INSANIN AKLINDAN SUPHE EDERIM BEN HIC SEYRETMEDIYSEM 20 KEZ SEYRETMISIMDIR HAYATIMIN FILMI BU

  12. direk film izle diyorki : 28 December 2009

    teşekkürler

  13. aaykan diyorki : 28 December 2009

    İzlenmesi gereken 10 filimden bir tanesi :) geriye kalan 9 tanesini soylemeyecegım :) Mutlaka ızleyınız ” the game “

  14. kartal diyorki : 28 December 2009

    yuh bunee bee.adamı korkudann geberteceklerdii valla.ilk yarım saat sıkıcı ama sonraa film sizi içine çekecek.sonu çok enteresann olmuşş.inanılmazz bi son sizi bekliyoo iyi seyirler. güzell bi filmm izlemeye değerr

  15. Enes diyorki : 28 December 2009

    10 numara ilk başlar bıraz sıkıcı ama film 10 numara

  16. mustafa diyorki : 28 December 2009

    arkadaşlar fazla yorum yapmam ama bu filme yorum yazmadan geçemedim filmi ilk izlediğimde 10 yaşında fln dımm hala filmin her karesi aklımdadırr.filim izlicek vaktiniz varve bu filmi izlemediyseniz daha fazla vakit kaybetmeyin hemen başlayın izlemeye..!!!

  17. TaYmI diyorki : 28 December 2009

    WAY CANINA İNANILMAZ BİR FİLM Dİ KESİN İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM FİLMİN SONUNA KADAR ACTİON HİÇ BİTMİYO

  18. basakburcu diyorki : 28 December 2009

    cok güzel bir film tsklerrrr

  19. tayfun diyorki : 28 December 2009

    bu siteyi seviyorummmmmmmmmmmm abi yaw :D film super otesi kesinlikle izleyin arkadaslar

  20. matkap diyorki : 28 December 2009

    çok güzel bi film. sonu beklediğim gibi ama yinede süpriz bir şekilde bitti. izleyin ne demek istediğimi anlarsınız

  21. serhat diyorki : 28 December 2009

    harika bir konusu var hatta daha fazla konulu :D

  22. mert diyorki : 28 December 2009

    bu filmi sinemada izleme firsati bulmustum cok iyiydi ankaraaaa hey gidi gunlerrr

  23. pinar diyorki : 28 December 2009

    Çok sağlam bir filmdir. Sean peen de bu filme cok yakişmiş.

  24. yasmin diyorki : 28 December 2009

    aman tanrım deşhet bi şekilde izledim ilk yarımsaat hariç şiddetle tavsiye ediyorum ben böyle bir film hayatımda görmedim.. :)

  25. cemalibey diyorki : 28 December 2009

    elinize salik

  26. mustaFa diyorki : 28 December 2009

    İlk 10 dakikayı sıkılmadan izleyen filmi bitirdiğinde çok mutlu olacaktır :D

  27. GokcEight diyorki : 28 December 2009

    bu film bir snat eseri ve berbat diyen sahıslar war.neye dayanarak berbat dıyorlar aydınlatsınlar bizive hangi filmleri begenıorsunuz cok merak ediyorum

  28. MUSTAFA diyorki : 28 December 2009

    mukemmel

  29. nazli diyorki : 28 December 2009

    kesinlikle izleyin,süper bi sonu var:))

  30. ayca diyorki : 28 December 2009

    film bitti dediğiniz anda tekrar başlıyor..her yıl bi kaç kez izliyorum..gerçekten muhtesem arkadaslar!!!

  31. elif diyorki : 28 December 2009

    nerdeyse filmi yarida kapatacaktim sadece sonu güzel 10/5

  32. ciga diyorki : 28 December 2009

    izLemdm izLcm şmDi inş güZELdir yoRmlaRa baktM bu filMi izlemeyLm dedm size güvenYormmm hadi eyvlh..

  33. nosferatu diyorki : 28 December 2009

    kusursuz bir film direk izleyin ;)

  34. deli diyorki : 28 December 2009

    madem o kadar ısrar ettınız sızımı kıracam sımdı ızlıyorum ´:))

  35. e.d. diyorki : 28 December 2009

    97 yılının modasını temsil ediyor Douglas böyle bol şalvar gibi pantolonlar felan. Film 20 dk dan sonra bir anlam kazanmaya başlıyor. Çok beklenmedik bir ilerleyiş ve bitişi var. Finali beni pek doyurmadı. Çünkü bitti dediğiniz anda film tekrar başlıyor. Bu da sonun geldigine beyninizi alıştıramamanıza neden oluyor…

  36. hasan diyorki : 28 December 2009

    hayatta izledigim en fılmler arsında ılk 5 e cok rahat gırer mukemmel bir film…

  37. Ekrem diyorki : 28 December 2009

    Bu film bir efsanedir zaten, mutlaka izlemek lazim 9/10 hakeder..
    direkizle :D

  38. mustafa diyorki : 28 December 2009

    teş ler

  39. ozzythedt diyorki : 29 December 2009

    kesinlikle mükemmel bir film. sonuna bittim zaten. ah keşke bana oynasalar böyle oyunu :D

  40. Efe diyorki : 29 December 2009

    S.a FiLm Harika. Gerçekten sizLeri Tebrik Ediyorum. Bu DenLi Seçici oLmanızdan Ötürü. Sitenizdeki FiLmLer EtkiLeyici Ve İnsan O anki PsikoLojide Ne İzLemek İsterse BuLabiLiyor Bu İmkan bizLere Sunduğunuz İçin TeşekkürLerimi iLetir , SaygıLar Sunarım.

  41. BaRiCo diyorki : 29 December 2009

    adam kalpten gidiyodu be oyun muydu bu şimdi … bence boktan bi film…yani şöyleki ucu açık son sahnede adam fizik kurallarını altüst etti… bundan iyi keskin nişancı olur kendi ağarlığını rüzgarı yüksekliği hesapklayıp tamda düşmesi gereken yere düştü…arkadaşlar cidden abartmayın bu film vasatı aşamaz…

  42. aynur diyorki : 29 December 2009

    50. dakikadayım sıkıntıdan ölmek üzereyim umarım dediğiniz gibi devamı iyidir :T

  43. GVZ diyorki : 29 December 2009

    hayatımda şu ana kadar izlediğim kurgu bakımından en muhteşem 2. film olarak yerini aldı 1az önce bu filmi izledkten sonra.. ama hala ilk sırada danzel washington’un içerideki adam(inside man) var..o filmide izlemediyseniz çok şey kaçırmışsınız derim.. ””DİREK İZLE”” İYİ SEYİRLER :))

  44. Büşra diyorki : 29 December 2009

    % 95 oylanmş güzlde yorumlar var izliyimde bnde onaylim bakm nasl bi filmmiş .d.d

  45. mehmet diyorki : 29 December 2009

    burda yapılan yorumlara bakılırsa, galiba ben yalnış filmi izledim. Belki bişeyler olur diye kendimi sıkarak sonuna kadar izledim ama fiyaskooo, tam anlamıyla yorumların %1 ini bile hakketmiyor, kesinlikle tavsiye etmem,zaman kaybı derim…10 üzerinden en fazla 5

  46. hasan diyorki : 29 December 2009

    film kurgu açısından çok iyi ama size tavsiyem yorumlara çok fazla bakınmayın çünkü bazı arkadaşlar varki film yorumundan bir nebze olsun anlamayan onlar sayesinde filmin sonunda yeterince heyecanlanamadım
    kesinlikle izleyin beğenmediğim bi filme asla yorum yapmam

  47. olcy diyorki : 29 December 2009

    eger film koliksenız koleksyonunuzda mutlaka olması gerekir;)

  48. derinn diyorki : 29 December 2009

    yilaaaaar önce sinamada izlemistim. ve unutamadigim filmler arasindadir. her acidan tek kelimeyle harika. mutlaka izleyin.pisman olmazsiniz

  49. can diyorki : 29 December 2009

    atarlı

  50. ayshe diyorki : 29 December 2009

    eski bi film olmasına rağmen inanılmaz zevkliydi=)

  51. emre diyorki : 29 December 2009

    çok önceden izlemitim mukemel bir film kacırmayın

  52. bilal diyorki : 29 December 2009

    her filmi izlemem. sıkılırım anında. ama arkadasım harbiden adamlar senaryo denılen şeyin hakkını vermışler.
    ben niye izlememişim duymamışım, diyoum bu filmi. 10 üzerinden 10.

  53. eylül diyorki : 30 December 2009

    ben bu filme güzel diyen zihniyeti anlamış değilim.izlediğim en BERBAT filmlerden birisi.2 saatim boşa geçti.bu kadar saçma ve boş bir film olamaz.hiçbir amacı yok saçma sapan bişey

  54. gereksiz,nedensiz,belirsiz diyorki : 30 December 2009

    ne olup, ne biteceğini asla bilemezsin!

  55. erkan diyorki : 30 December 2009

    favorim olan 10 filmin içinde ilk üçe girecek bir film.harika.düşünmeden izleyin.

  56. ahmet diyorki : 30 December 2009

    eski bir film yapildiktan sonra birkac taklitleride oldu. simdiye kadar senaryo ve oyunculuk olarak emsali yok. izleyin derim cizgi film ve karete filmi sevenler hoslanmayacaktir.

  57. ozan diyorki : 30 December 2009

    güzel bir film saolun teşekkürler

  58. oğuz diyorki : 30 December 2009

    Michael Douglas ın unutulmaz filimlerinden oyun film arşivimdeki yerini hala koruru müthiş bir filimdi şiddetle tavsiye ederim

  59. MUSTAFA diyorki : 31 December 2009

    helal olsun ya bazilari filmi begenmemis anlamamistir oyuzden side anlamiycaksaniz seyretmeyin

  60. yadogsan diyorki : 31 December 2009

    Harika bir film Bir film kolik olarkak en beğendiğim filmlerden biridir. Bazıları kaliteyi anlamışlar Ama herkesin aynı zekada olmasını bekleyemeyiz değilmi :)

  61. ateş diyorki : 31 December 2009

    bu kadar yorumdan sonra meraktan izliycem, inş. dediğniz kadar vardır arkadaşlar…

  62. moonlight diyorki : 31 December 2009

    okdar film izledim bu sitede hiç birine yorum yapmadım ama bu SÜPER filmi kimse kaçırmasın diye MUTLAKA İZLEYİN diyorum..

  63. serseri diyorki : 31 December 2009

    harika bır fılm herkese tavsiye edrm

  64. ali diyorki : 01 January 2010

    güzel bir film teşekkürler direkizle.org

  65. nur nur diyorki : 01 January 2010

    Yorumlar okadar olumluydu ki, kapatamadim, sonunu merak ettim. Cok abartilmis bence, baya sIkici geldi bana, uzatmislarda uzatmislar :S Yine de zevk meselesi, benim zevkim degil..
    Nu nasil manyaklik ki adami canindan bezdirdiler:D

  66. repsac10(gamemaster) diyorki : 01 January 2010

    Arkadaşlarım film olağanüstü bir zeka ile tasarlanmış,olağanüstü bir senaryo ve düşünceye sahip.Fakat gerçekten ama gerçekten saçma.(Aranızdan bazı sivriler çıkıcak ve yanlış şeyler düşündüğümden emin olucak ama yanılıyorsunuz).Adamın dışarı çıkıp o saniyedeki önünden geçen taksiyi durdurması ve şoförün onlardan çıkması.Çatıdan atlıyıp milyon tane nokta varken gidip o noktaya düşmesi.Bunlar size saçma gelmiyorsa özür dilerim ama sizden şüphe ederim.Filmi sevenler sırdanlıktan sıkılmış kişiler.Öyle bir film arıyorsanız “6. HİS” izleyin.

    Yanlış düşündüğümü kanıtlıcak varsa eklesin.

    :D

  67. repsac10(gamemaster) diyorki : 01 January 2010

    repsac_10………..

  68. allahin bir kulu diyorki : 01 January 2010

    allahim ya ,hic güzel bir film deil dogruyu söylemek gerekirse hic kimseye tavsiye etmem cok piss…

  69. aytaç diyorki : 02 January 2010

    oskarlık bi oyun

  70. 23 diyorki : 02 January 2010

    bu kadar müthişini izlememişdim. . .

  71. yucel diyorki : 02 January 2010

    bu kadarı da fazla denecek ama zaman kaybı olmayacak bir film….

  72. mahmut diyorki : 02 January 2010

    süper

  73. cabbar diyorki : 02 January 2010

    süperfalan yanii .

  74. oktay diyorki : 02 January 2010

    60 dakika boyunca zorda olsa sabrettim ve katlandim filme.
    60.dakikadan sonra filmin akisi eminimki degisiyordur.
    61.dakikadan sonrasina katlanamadigim icin affedin:) eminimki kusurlu ve sorunlu olan film izlemeyi bilmiyen benimdir.keske herkesi kasmadigi gibi benide kasmasaydi film. cünkü yorumlarin hepsi 4 x 4 lük film yönünde,,eyvallah..iyi seyirler dilerim..

  75. korsanrock diyorki : 03 January 2010

    cok süper fılm,sıddetle tavsıyee dıyom:)

  76. semre diyorki : 03 January 2010

    çok güzel bi film şiddet karşıtı bi insan olarak ben şiddetle size bu filmi izlemenizi tavsiye ediyorum…

  77. yasamak53 diyorki : 03 January 2010

    emeğinize sonzuz tş ederim saolun

  78. şans diyorki : 03 January 2010

    hayatımda yüzlerce film izledim ama bu harikaydı izlediğim en güzel film :))))))))kesinlikle izleyin

  79. Sercan diyorki : 03 January 2010

    izlenilmesi gereken güzel filmlerden bir tanesi. 10 üzerinden 9 veriyorum. :)

  80. savaş diyorki : 03 January 2010

    Adamı tribe sokuyolar ya olmasın böyle film :D:D

  81. mehmet diyorki : 04 January 2010

    gercekten cok guzel bir film bu zamana kadar nasil kacirmisim hayret ediyorum izlemeyenler mutlaka izlemeli

  82. dogan sönmez diyorki : 04 January 2010

    BÜYÜK HARFLERLE YAZMAK İSTEDİM ÇÜNKÜ BAZI HATTA ÇOGU ARKADAŞLAR OKUSUN DİYE BU FİLİMİN NERESİ GÜZEL SİZE SORUYORUM BENCE GÜZEL DİYEN ARKADAŞLARIN AKLINDAN ŞÜPHE EDERİM BENCE SİZİN GİBİ GERİ ZEKALI BİR FİLİM ZAMAN KAYBI SİZ FİLİM İZLEMEMİŞSİNİZ İNANAMIYORUM YA HALAA ŞOKTAYIM NİYEMİ BU KADAR İNSAN GÜZEL DİYE YORUM YAZMIŞ BENCE O İNSANLAR 13 15 YAŞ GURUBU HARALDE NORMALDİR DAHA ÇOOOKKKK FİLİM GÖRECEKSİNİZ ALLAHINI SEVEN İZLEMESİN ÇOK SALAKÇAYDIII

  83. dogan sönmez diyorki : 04 January 2010

    ADAM 40 YAŞINDAYSA OLDU O OLAYDAN SONRA 80 BAŞLARIM BÖYLE ŞAKAYA

  84. dalga dümen diyorki : 05 January 2010

    süperrrrr

  85. android diyorki : 06 January 2010

    Tek kelimeyle tarifedilebilir: MUHTESEM

  86. eaglee diyorki : 06 January 2010

    tek kelimeyle mükemmel bir film.mükemmel denmez aslında mükemmel ötesi bi film.admin tşkleer

  87. KLUİVERT diyorki : 11 January 2010

    BEN FİLMİ ÇOKKK ÖNCELERİ İZLEDİM , ZEKA SEVİYEM İYİDİR DİOSANIZ HAYATINIZIN FİLMİ BU FİLM OLUR GARANTİ ;)

  88. fadem diyorki : 11 January 2010

    ufak ayrıntılara takılıp ızlersenız kötü bir film ama bunun bir filim oldunu bilerek ve kurt bulmak maksadınız yok sa guzel bır filim zevkle ızlenilenilecek bir film.
    oktay adlı arkadasa da sadece adamın sureklı gözetlendı ve cevresındekı pek çok kısının bu planın ıçınde oldunu dusunursen okadar şaçma degıl ve başka bır nokdadan atlamasına glınce
    bınanın yukseklını goz onune aırsan o havayasdı odusmeden çok rahat sıser
    adamın atladı nokda kapının hemen karsısıkı anlık atlamaya karar veren ınsan orayı tercıh eder. atlmak ıcın yer aramaz.

  89. mansur diyorki : 12 January 2010

    izlediğiniz filmleri unutun,mükemmel bir film:) .10 üzerinden 100.izlediğim filmlerden en iyilerden biri hatta en iyisi diyebilirim.

  90. ezel diyorki : 12 January 2010

    film on numara herkes kesinlikle izlesin bomba patlar :)

  91. Purple angel diyorki : 13 January 2010

    TEK KELİMEYLE MUHTEŞEM..

  92. didem diyorki : 14 January 2010

    harika bir filmdi çokk beğendim gerçekten sürükleyiciydi ve şaşırtıcıydı teşekkürler..

  93. mehmet diyorki : 15 January 2010

    ben hayatımda belkııı bole surukleyıcı guzelll hep nolckk dıye dusunduren bı fılm ızlemedımmmm herkesın ızlemesını tavsıye ederım

  94. berfu diyorki : 17 January 2010

    tek kelimeyle süper ;)

  95. aysegül diyorki : 18 January 2010

    harbiden güzel bir filimmiş ama daha seyretmedim

  96. ali diyorki : 18 January 2010

    ne lan bu adama böyle oyunmu yapılır böyle bana oyun yapacak kardeşim kardeşimi vururum nedion film güzel arkadaşlar sürükleyici tavsiye edrim

  97. sasa diyorki : 18 January 2010

    süperrrrrrr

  98. gereksiz diyorki : 19 January 2010

    sadece izle.. Son anına kadar ekrandan gözünü ayıramayacaksın…

  99. Kecoon diyorki : 20 January 2010

    izlemeyen çok şey kaybeder göz kırpmadan izliceksiniz…

  100. ibrahim diyorki : 21 January 2010

    düşüdürücü br film güzel yapmışlar direkizleyin

  101. erkan diyorki : 22 January 2010

    Film güzel.. Yahudi Sean Penn yerine baskasi oynuyabilirdi..

  102. gzm diyorki : 22 January 2010

    filmin ilk dakkalarında uyumamak için kendimi zor tuttum çoq sıkıcı ama katlanabilenler son dakkalarını izlesin ii bi filme benzioo

  103. şfk diyorki : 25 January 2010

    kesinlikle izlenmeye değer,filmin ortalarında filmin sonuçsuz kalarak biteceğini düşünmüştüm fakat olay çözülmeye başladıkça eşsiz bir eser olduğu kanaatine vardım. iyi seyirler…

  104. Kenshin Himura diyorki : 28 January 2010

    filmi yarıda bırakacaktım nerdeyse ancak ilerleterek izleyebildim, sonunu merakımdan dolayı filmi bitirdim.
    emeğinize sağlık teşekkür ediyorum..

  105. ajo diyorki : 30 January 2010

    sonunu bilmeden yaşamak bu olması gerek . Tebrikler güzel bir çalışma güzel bir oyun .İzlemeyi tavsiye edeim.

  106. film searcher diyorki : 01 February 2010

    başlarda sıkıcı gelen ortalara doğru hareketlenen sonrasında soluksuz izlenen kusursuz tasarlanan bir oyun…

  107. ibrahim diyorki : 05 February 2010

    tek kelime ile müthiş öteSi bir film
    kesinlikle izlemeLisiniz….
    site yönetimine teşekkürleR

  108. mülayim diyorki : 07 February 2010

    bu ne dandik film la boyle gidin siz diskinizla gülle oynayın. bu zamana kadar ızledım en kotu fılmler sıralamasında en basta gelen fılm oldu 10 uzerinden -2

  109. alican-ch diyorki : 12 February 2010

    Degisik ilginc bir film, izlenmeye deger.. son zamanlarda filmlerin sonuna dogru takinti oluyor… admin kardesimize saygilar..

  110. muso diyorki : 21 February 2010

    mükemmel tavsıye ederım

  111. sesli sohbet diyorki : 27 February 2010

    gercekten cok güzel bir film tavsiye ederim

  112. ayaz diyorki : 07 March 2010

    film ilgi çekici ama sürekli donduğu için izlemek çok güç. site yönetiminin ilgilenmesi iyi olur

  113. cingo diyorki : 17 March 2010

    adamlar yapıyor kardeşim on numara 5 yıldız

  114. esra diyorki : 03 July 2010

    ben o kardeşi harbiden oldürürdüm sonra:D:d

  115. jacob diyorki : 13 July 2010

    vuuuuuuuu manyak bişidi ya :D

  116. badboy diyorki : 02 August 2010

    YA BÖYLE BİŞEY OLAMAZ.kesinlikle izleyim .ama ben o kadını kesin vururdummmm..tek kelime muhteşem …

  117. film kurdu diyorki : 16 February 2011

    hayatımda bukadar mükemmel film izlememiştim sanki eski filmler dahamı güzel nedir ya?

  118. flimkolik diyorki : 21 March 2011

    kesinlikle izleyin sonu gerçekten mükemmel michal dougles konuşturmuş gene oyunculuğnu başları sıkıcı gelebilr ama sonra film sizi çekecek…

  119. Joseph SMILE diyorki : 23 June 2011

    eski ve çok güzel bir film tarzı o dönem için baya farklı kesinlikle izleyin

  120. rıdvan diyorki : 06 October 2011

    abi bu ne biçim filimdir. mükemmel ötesi bi son bu kadar güzel oluur :)

  121. FEYYAZ diyorki : 01 May 2013

    DİREKİZLE…

  122. HAGİ diyorki : 07 January 2014

    Hayatımda izlediğim en güzel filmlerden biri

Yorum Yapın