Next – 2 Dakika İzle (Türkçe Dublaj)
 

105,950 Kez izlenmiş

110 Yorum Yapıldı

yerli-film

IMDB Puanı: 6.1
Yapım:2007 ~ ABD
Tür:Aksiyon, Bilim Kurgu, Gerilim, Romantik
Yönetmen:Lee Tamahori
Oyuncular:Nicolas Cage, Jessica Biel, Julianne Moore, Thomas Kretschmann, Jim Beaver, José Zúñiga, Bonita Friedericy,


Jason Butler Harner, Michael Trucco, Paul Rae, Tory Kittles, Peter Falk, Alice Kim, Sergej Trifunovic, Adam Lieberman, Charles Chun, Chris Palermo, Danny Downey, Dean Cudworth, Dimitri Watahomigie
Senaryo:Gary Goldman, Paul Bernbaum, Jonathan Hensleigh
Senaryo (Kitap):Philip K. Dick
Yapımcı:Nicolas Cage, Arne Schmidt, Graham King, Norm Golightly, Todd Garner
Görüntü Yönetmeni:David Tattersall
Müzik:Mark Isham
Süre:1 saat 36 dk
Konu: Las Vegas’lı sihirbaz Cris Johnson’ un mevcut özel yetenekleri bir sihirbazın sahip olabileceklerinden çok daha fazlasıdır. Bütün olacakları bir kaç dakika önceden görmesi ona sihirbazlık hayatında çok önemli bir artı katıyor olsada bu olağanüstü yeteneği sürekli başına iş açmaktadır. Onun bu özel yeteneğinden faydalanmak isteyenlerin yanı sıra kendisini öldürmek isteyenlerle de başı derttedir. Bunca karışıklığın içinde yapması gereken, güçlerini en doğru şekilde kullanarak kendinin ve yüzbinlerce insanın geleceğine etki edecek tehdidi savuşturmaktır. İyi seyirler…
Part1

Part2

Part3

Part4

Part5



(95%) (3%) (3%)
3940 Oy Almış
110 Yorum Var
  1. 4rman1 diyorki : 08 August 2011

    filmin orjinal adı “next”(sonraki) , türkçe ye çevrilince 2 dakika oluyor :D:D

  2. evren diyorki : 08 August 2011

    güzel film

  3. numara368 diyorki : 08 August 2011

    inş güzeldir

  4. indecent diyorki : 08 August 2011

    Şimdi izlicem izledikten sonra yorum yaparım

  5. Roger diyorki : 08 August 2011

    İlk yorum benden.Nicolas Cage’in güzel bi filmi.Direk izle

  6. eren diyorki : 08 August 2011

    fiLm oldukda güzeldir kesınlıkle vakıt kaybı falan degıldır bence bnu okuyana kadar zaman kaybetme hemen ızlemeye basla =)

  7. Recep diyorki : 08 August 2011

    Cok hızlısın Kralice ; beklıyordum bakıp yorum yapıcam

  8. inanç diyorki : 08 August 2011

    ilk yorum benden bakalım nasıl bi filim!!

  9. hasancan diyorki : 08 August 2011

    Bu filmin devamı varmı msn me cevap yollarmısnız?

  10. ali diyorki : 08 August 2011

    2. kez izledim kesinlikle baş yapıt harika senaryo

  11. ethem diyorki : 08 August 2011

    Bu filmi izlemeyen Çok Şey kaybeder

  12. BuRaK diyorki : 08 August 2011

    Heralde İlk Yorum Bnden Nicolas Cage Nin Oynadıgı Filmler Güzel Oluyo Ama Bakalım :)

  13. Koray diyorki : 08 August 2011

    Kesinlikle izlenilmesi gereken bir film. Videobb da rahatlıkla izlenebiliyor. Tek yapılması gereken film kesildiğinde, Modem i aç kapa. Sayfayı yenile. Tekrar filme gir. Hareket çubuğunu sürükleyerek kaldığın yerden devam et. Zaten Partlı sistemdede en az 6 defa yerimizden kalkıyorduk. :)

  14. ilhan diyorki : 08 August 2011

    vakit kaybı

  15. erkan diyorki : 08 August 2011

    aksiyon olarak güzel film.kurgu olarakta güzel. tavsiye ederim.

  16. menek diyorki : 09 August 2011

    emegınıze saglık guzel fılmdı

  17. askperisi87 diyorki : 09 August 2011

    süpper…

  18. Enis diyorki : 09 August 2011

    süper bir film vakit kaybı diyen ahmaklık etmiş olur

  19. eriknl diyorki : 09 August 2011

    guzel flim tavsiye ederim tebrikler kralice guzel secim

  20. sedat bayrak diyorki : 09 August 2011

    filimlerin 60.dakkasında bi reklam çıkıyor ve filim öyle kalıyor ne yapabilirim

  21. sedat bayrak diyorki : 09 August 2011

    tam yazılışını bilmyorm ama sanırım nıcolas gace in olduğu her film nefis bide şunu söylemek isterim bazı arkdaşlar zaman kaybı flan diye yorum yapıyorlar onların eminim katagorisi faeklıdır macera filmi sevnlerin bu filmi beğenmemes mümkn değil

  22. güsevim güven diyorki : 09 August 2011

    cok guzel birfilim izleyin

  23. ForLove diyorki : 09 August 2011

    çokta iyi değil

  24. servet diyorki : 09 August 2011

    güzel

  25. can can diyorki : 09 August 2011

    beğenmedim isteyen izleyebilir ama ben beğenmedim.

  26. Muzaffer BAKAR diyorki : 09 August 2011

    Güzel ve heyecanlı bir film. tavsiye ederim. emeği geçenlerin eline saülık. : ))

  27. elektromucit diyorki : 10 August 2011

    Direk izleyin derim.Söyleyecek başka birşey yok…KraLiCe teşekkürler.

  28. ugur38nl diyorki : 10 August 2011

    super bi film kesinlikle izleyin…

  29. bozo diyorki : 10 August 2011

    mükemmel bir film kötü yorum yapanlar bence bu işten anlamıyorlar bu adamın en ıyı fılmlerınden bırısı bence teşekkurler kralıce :)

  30. usa diyorki : 10 August 2011

    Idare eder diyecegimiz bir flimlerden

  31. admin diyorki : 10 August 2011

    gavur mavur iyi film yapıyor adamlar.

  32. emre61 diyorki : 10 August 2011

    izlenir

  33. mesafe diyorki : 11 August 2011

    kesınlıkle ızleyın … Bu arada benım fılme bakabıldınızmı dublajını bulamıyorum yayınlarsanız çok memnun kalacam sımdıden tesekkur edıyorum… The Brotherhood of War er ryanı kurtarmak dahı bu fılmın kalıtesıne yetısemez çalısmalarınızın takıpçısıyım kolay gelsın…

  34. dilek diyorki : 11 August 2011

    direk izle.

  35. sezer diyorki : 11 August 2011

    Gerçekten Çok Manyak Bir Flim İzlemenizi Tercih Ederim

  36. elif diyorki : 11 August 2011

    süpeeeeeeerrrrrrrrrrr bir film izlemeye değer :D

  37. ruzgarin sondahisi diyorki : 12 August 2011

    Tamam

  38. ruzgarin sondahisi diyorki : 12 August 2011

    10 üzerinden 7.5. Aksiyon üst düzeyde. Kurgu güzel. Tek eksik yanı aha aksiyon daha da artacak derken imalı bir cümle ile film bitiyor. Bana sanki yarım kalmış tadı verdi.

  39. Hydroxy diyorki : 12 August 2011

    kesinlikle mükemmel bu adamın her filmi şahane ama sanırım 60 dk dan snraw en iyisiydi şiddetle tavsiye ediyorum direkizle hemen izle :)

  40. fatoş diyorki : 12 August 2011

    çok güzel bir film teşekkür ederim

  41. haki diyorki : 13 August 2011

    Güzel film. İzlemeyen kalmasın.

  42. ugurcan diyorki : 13 August 2011

    yaa oyuncular filn harika bu filmi sinamada gördüm amk afiş yüzünden girmedim ne dandk afiş yapmışarsa yani ama bu kadar zamandır izlemedim film meğersem harikaymış kurgu son filan müthiş süper film

  43. selim_ccc diyorki : 14 August 2011

    çok güzel bi film bu filme fena degil veya berbat oy verenler n açıdan dediler acaba merak ettm…

  44. ersin diyorki : 14 August 2011

    bu adamdan da böyle filim beklenir zaten süper

  45. ahmett diyorki : 15 August 2011

    gerçekten çok güzell film

  46. skyline diyorki : 16 August 2011

    bu adamın filmleri güzel oluyor .. güzel filmdi.

  47. ati diyorki : 17 August 2011

    Muhteşem….. bu adamın kötü bi filimi varsa söyleyin izliycem ..=)

  48. feyyaz diyorki : 17 August 2011

    Film
    güzel de LütFen eskisi gibi partlı sisteme geri geçinnnn

  49. taçsız kral pele diyorki : 19 August 2011

    aman allahım hiç bu denli apışacağımı düşünmemiştim.

  50. kral 54 diyorki : 20 August 2011

    mükemmel *****

  51. mervii diyorki : 20 August 2011

    harika..

  52. caddeli diyorki : 22 August 2011

    flim.. süper…. ama flimin sonu çok askıda kalmışş sonuç yok. devamı gelicekse bile bu son olmamış

  53. ufuk diyorki : 23 August 2011

    Film gerçekten seyredilir tavsiye ederim..Fakat bir yorum dikkati mi çekti..arkadaşın biri bu film için baş yapıt demiş..hadii ama ali bu film bir baş yapıt falan değil..bundan çok daha iyileri var..sadece güzel ve izlenile bilir bir film.. paylaşım için teşekkür ederim..emeğinize sağlık..

  54. ziyaretçi diyorki : 24 August 2011

    gerçekten keyif alarak izlediğim başından sonuna sürükleyici güzel bir film, pişman olmayacağınızdan eminim ;)

  55. Myleqcan16 diyorki : 25 August 2011

    nicolas cage nin hangi filmi olursa izlerim valla :)

  56. ali diyorki : 26 August 2011

    filmi şiddetle tavsiye ediyorum

  57. ibrahim diyorki : 26 August 2011

    süper film izlemenizi tavsiye ederim…

  58. Tansu diyorki : 29 August 2011

    inananılmaz ii .

  59. süper ikili:) diyorki : 02 September 2011

    film süperdi yanlız kısa yani sonu daha güzel bitirilebilirdi izlnemeye değer….

  60. burcu diyorki : 02 September 2011

    çok güzel ama sonuç sadece bir cümleyle bitmiş sanki dizi filmi isliyomuş gibi sonuc bağlanmış

  61. yasin diyorki : 02 September 2011

    lan sonuna noldu filmin kestinizmi :D bu ne güzel film ama sonu berbat ya olmadik yerde bitirmisler daha cok kesilmise benzio :D

  62. kubilay diyorki : 13 September 2011

    :Nicolas Cage ne zaman kötü filmde oynamış ki :) film kaliteli aksiyon severlere

  63. ersin diyorki : 13 September 2011

    sonu ne bicim olmus yaa,doyamadim bakmaya :) film kesilmis mi ne,,arkadaslar sonu varmi yoksa gercekten oylemi bitiyo,,

  64. mykil diyorki : 18 September 2011

    Filmi 3.kez ve yine aynı zevk ve tatlı izledim…
    N.Cage oyunculuğu yanı sıra kurgu ve senaryo harika…
    Şiddetle tavsiye ediyorum… :)

  65. Selçuk diyorki : 18 September 2011

    qüzel film olmuşta son yokki

  66. s osman diyorki : 18 September 2011

    nicolllll hakkında yoruma gerek yok,ki.nicolllllll Cage ise oyuncu teretdütsüz düşünmeden izleeee…teşekürler emeği gecen arkadaşlara..

  67. deniz diyorki : 21 September 2011

    aksiyon film tutkunu olarak begendiğim engüzel aksiyonu bol bi film.

  68. seyfi diyorki : 23 September 2011

    guzel

  69. Anxious diyorki : 29 September 2011

    Güzel filmdi.2.side çıkıcak muhtemelen.Ayrıca filmin adı 2 dakika diye çevirilince çok daha anlamlı olmuş.:) tabi birden fazla isimde koyulabilir.Gelecek gibi.:p

  70. nur diyorki : 02 October 2011

    gercekten uzak karışık ne verdigi belli degil ama sürükleyici tam net fikrim olusmadı… tesekkür

  71. metin diyorki : 02 October 2011

    paraları kalmamış filim gişee rekoru kırdıktan sonra demaını cekiceklermiş eger filime rağbet olursa tabi:))

  72. BEN_Q diyorki : 04 October 2011

    next-2 yi bekliyorum izlenmeye değer,tşkler.

  73. Beyazıt diyorki : 09 October 2011

    Bu ne ya böyle vakit kaybı izlemeye gerek yok ayrıca bir sonu yok

  74. serxan diyorki : 12 October 2011

    onun kimi olmaq isterdim ,..film harika

  75. yanlızefe diyorki : 14 October 2011

    Söz konusu nıcolas cage. bu adamın oynadıgı hangı fılm kotu. Bu adam harıka yaww.

  76. slm diyorki : 17 October 2011

    film güzeldi ama bitişini daha güzel yapılabilirdi sanki sonunda eksiklik var gibi

  77. Yıldız diyorki : 31 October 2011

    İzlenmesş gereken bir film .

  78. film uzmanı diyorki : 09 November 2011

    iyi bir film.

  79. film canavarı diyorki : 27 November 2011

    arkadaslar birsey sorucam 2.part 06:13 de çalmaya başlayan müziğin ne olduğunu bilen varmı acaba? Bu arada film tek kelimeyle mükemmelldi.Emeğinize sağlık.

  80. film canavarı diyorki : 02 December 2011

    arkadaşlar söylediğim müziği merak eden olursa eğer Green Car Motel-Asi Sera.

  81. mesut diyorki : 17 December 2011

    emeğinize saglık

  82. basri diyorki : 19 December 2011

    saglam bir filim ama ben bir de bunu NEX ini bekliyorum insallah saglamlik devam eder herkese tavsiye edilir

  83. basri diyorki : 19 December 2011

    o sarkiyi zannederim latin americali bir sarkici hatta onun muziyi desparadoda da caliyor o film uzerinden bulabilirsin :)
    FILM CANAVARINA

  84. şirin diyorki : 27 December 2011

    harika-devamı gelir inşallah

  85. mahmud diyorki : 28 December 2011

    mükemmel bir film kesinlikle izlenmeli

  86. fatih diyorki : 29 December 2011

    bir solukta izliyceniz güzel bir film.

  87. NEXT (THOR) diyorki : 15 January 2012

    THOR ADLI FİLMDE ÇOK GÜZEL İZLEMENİZİ TAVSİYE EDERİM

  88. erşan diyorki : 23 January 2012

    gerçekten izlenmeye değer bir film on numara

  89. berfin diyorki : 24 January 2012

    izlemeye değer aç heen izle ……

  90. hakan diyorki : 27 January 2012

    izlenebilir zaman kaybı olmaz. IMDB puanı filmi özetler nitelikte.

  91. cengiz diyorki : 28 January 2012

    flım belkıde 4 rtuncuye ızlıyorum bı dort kere daha ızlerım ama flımde anlayamadıgım konu sonu baglayamamıslar veya devamı sanırıım cekılecek olanları gordu yanıldıgını anladı ve bomba patladı daha sonra tekrar basa dondu ama flım bıttı sanırım 2 ıncıye sakladılar olayı burası harıcınde muthıs bır flım ızlemenızı sıddetle tavsıye ederım sımdıden sıte yonetıclerıne sonsuz tsk

  92. liceli diyorki : 29 January 2012

    dehşet güzel izlenmesi gereken bir film kaçırmayın derim

  93. mikelanj diyorki : 31 January 2012

    ya bu herifler ne kullaniyor allah askina kafalari guzel senaryo yaziyorlar kesin…..ne kullaniyorlarsa mal guzelmis…
    film kotu degil ama beklentilerin altinda bence…

  94. gizem diyorki : 04 February 2012

    teşekkürler kraliçeee :))
    film gerçktenfevkuladeydi sıkılmadan izledik ailecekk:D

  95. onur diyorki : 07 February 2012

    film çok güzel di amerikalılar dünyayı kurtarana kadar.yuh son partı izlemesseniz super film

  96. ismail diyorki : 16 February 2012

    mükemmel ötesi bir filmm ucarak izle 10 100

  97. jenman diyorki : 21 February 2012

    İZLEMEYE KARAR VEREMİYORSUNUZ?OYSA SİZİN İZLEDİKTEN SONRA MÜKEMMELMİŞ DEDİĞİNİZİ VE YORUMDA YAZMAK İSTEDİĞİNİZİ GÖRÜYORUM.

  98. nadir diyorki : 04 March 2012

    her konuda çok başarılı bir film beğenmedim felan diyenlere aldanmayın onlar başka siteden gelip filmi kötülüyolar :D

  99. ahmet diyorki : 09 March 2012

    Nicolas Cage Nin FilimLerine bayılıyoruk Bunu Tv de ızledım gne ızlıcem Şiddetle tavsiye edıyorum!!!!1

  100. Mehmet diyorki : 15 March 2012

    bu film varya bu film next 2 dakika. bende 2 dakika bakayim diye basladim suruklenip gitmisim bi bakdim film bitmis acayip,di ya super 10/10 az ama yeterli.

  101. Burak diyorki : 17 March 2012

    Çok Şüper Bir Film Herkesin İzlemesini Tavsiye Ederim…

  102. burak diyorki : 26 March 2012

    çok tşk ederim çok güzel olmuş tanrı kraliçeyi korusun

  103. melek diyorki : 31 March 2012

    süper bi film ya bu süper ötesi ama filmin burda son olduğuna eminmisiniz arkadaşlar ya

  104. melek diyorki : 31 March 2012

    izlemeye doyamadım valla

  105. inkiraz diyorki : 31 March 2012

    Film çok fenaydı bunun dewam serisi çekilmeli herşey 10 numara kurgulanmış filmde

  106. Ali diyorki : 12 May 2012

    Mükemmel Ötesi Nicolas Cage Klasiği Bu Adam Nerede Oynayacağını Biliyor

  107. oktar diyorki : 12 June 2012

    etkileyici güzel.

  108. bülent diyorki : 28 June 2012

    mükemmel bir film bence izleyin

  109. metin_R diyorki : 02 February 2013

    güzel bir film.

  110. FEYYAZ diyorki : 23 March 2013

    DİREKİZLE…

Yorum Yapın