Daha Yaklaş – Closer (Türkçe Dublaj)
 

57,935 Kez izlenmiş

24 Yorum Yapıldı

34rdqwe5qwr4444

Tür: Dram / Romantik
Gösterim Tarihi: 4 Mart 2005
Yönetmen: Mike Nichols
Yapım: 2004, ABD
Süre: 98 dk.



Oyuncular
Natalie Portman (Alice) , Jude Law (Dan) , Julia Roberts (Anna)
Clive Owen (Larry) , Nick Hobbs , Colin Stinton

Filmin Konusu
Dan, ölüm ilanları yazarak hayatını kazanan, fakat yazarlık hedefi olan genç bir gazetecidir. Bir kaza sonucu tanıştığı Amerikalı Alice, genç adamın ilham perisi olur. Alice’in hayatından yola çıkarak yazdığı kitap baskıya hazırlanırken, kapak fotoğrafı için gittiği fotoğrafçı Anna’ya aşık olur. Yeni boşanmış olan Anna, Dan’in ilgisini karşılıksız bırakır ve Dan sayesinde tanıştığı doktor Larry ile evlenir.

Fakat Anna ve Dan arasındaki elektriklenme, ikisinin de sevdiklerini aldatmasına sebep olacaktır. Bu kaçamakların ortaya çıkması ise dörtlünün hayatlarını alt üst eder.

İlişkilerin gerçeklerini tüm yalınlığıyla anlatan senaryo, yönetmen Mike Nichols’ın elinde, usta oyuncu kadrosuyla seyri keyifli bir filme dönüşüyor.




(63%) (14%) (23%)
316 Oy Almış
24 Yorum Var
  1. cacık diyorki : 21 November 2009

    natalıa portman filmi alıp götürmüş harika bir oyunculuk sergilemiş film güzel ve anlamlı .teşekkürler

  2. fatih diyorki : 21 November 2009

    çok eskiden de izlediğim bir film tekrar izledim ve gerçekten çok güzel bir film.direkizleye tşk..ler

  3. nihal diyorki : 21 November 2009

    gerçekten güzel bir film herkeze teşekkürler…

  4. puduhepa diyorki : 21 November 2009

    ehh oldukca vasat bir kadin erkek iliskileri ve aldatma filmi.. natalie portman disindaki kimsenin oyununu begenmedim. filmi tek basina o kurtarmis bence.. yoksa sonuna kadar izleyemezdim.

  5. ipek diyorki : 21 November 2009

    hayatimda izledigim en sacma filimlerden biri kim kiminle belli degil.

  6. Tunç diyorki : 21 November 2009

    ulan sanki hayatımı gördüm yaa çok berbat oldum pufff………erkegizya işte hep şu heves içimizdeki dürtü aşk ı elimizden gözümüzün önünden alıp götürüyo.. aslında çok yakınımızda ama kör oluyoruz …

  7. sedirhan diyorki : 21 November 2009

    lutfen yahoo video ekleyin.Tesekkurler.

  8. film1 diyorki : 21 November 2009

    eski ve guzel bir film buraya da konması cok iyi olmus tavsiye ederim modern zamandaki iliskileri, duyguları, tatminsizligi cok iyi anlatmıs oyucuların hepsi de cok iyi

  9. till79 diyorki : 21 November 2009

    aldatma üzerine muhteşem bir film…teşekkürler…

  10. ali diyorki : 22 November 2009

    süper bir film. mutlaka tavsiye ederim

  11. YoZGaTL1 diyorki : 22 November 2009

    iDaRe eDeR…

  12. teksas diyorki : 22 November 2009

    tek kelime harika bir flim aldatilanin andatilmisliginin intikamini andattirarak alisinin hikayesi izleyin kesinlikle pisman olmazsinizzz

  13. huseyin diyorki : 23 November 2009

    bence fılmın adamı larry yani clıwe owen zekası ve karızması sayesınde ıkısını de becerdı ve sonunda sarısını da bagladı

  14. carizma diyorki : 25 November 2009

    film fena değil ama oyuncu kadrosu muhteşem hele natali portman harika rol yapmış bu film için arada kopukluklar var filmde mesela 1 sene gecio 4 ay gecio aradan falan . ama yinede güzel film admin teşekkürler.

  15. derya diyorki : 30 November 2009

    uzun zamndır izlediim en etkileyici film…jude law ve natalıe portman harikaydı

  16. senem diyorki : 11 December 2009

    ya siz gerçek misiniz? bu kadar rezil bi filmi nasıl beğenebiliyorsunuz_?
    hayatımda bu kadar iğrenç bi film daha izlemedim!! kim kiminle belli değil, julia roberts’tan daha iyi bi film beklerdim! herkes birbiriyle yatıyo ne biçim iş bu anlamadım.

  17. zeki diyorki : 31 December 2009

    eh işte..

  18. aysima diyorki : 25 January 2010

    Jude law hatrına izlenebilir ama vasat bir film di.

  19. yorgun diyorki : 26 January 2010

    ey yaw işte idare eder

  20. lal diyorki : 09 February 2010

    filmi oyuncuları izlenebilir kılmıs
    kurgu olarak cok kötü bi filmdi bence

  21. motomoto diyorki : 02 March 2010

    guzel filmdi yaaa site yonetiminin emegine saglik ;)

  22. elestirmem diyorki : 05 September 2010

    alti yil once izledigim zaman natali portmanin yerinde kendimi 2000 yilinda londrada hayatimin tek aski olan adam icin hissetiklerimde gordum. simdi ise julia roberts gibi…
    elstirmenlerin de ayakta alkisladiklari muhtesem bir film bencede

  23. zabıt katibi diyorki : 01 January 2011

    o kaa okaaa uzun yıllar önce sinemada izlediimde ağladımdı,yine ağladım,yıkılın karşımdan bre zındıklar,bu kadar iyi olmak zorunda değilsiniz….

  24. ibrahim diyorki : 07 January 2011

    saçma rezill bir film

Yorum Yapın