Case 39 – 39. Dosya İzle (Türkçe Dublaj)
 

157,075 Kez izlenmiş

84 Yorum Yapıldı

yerli-film

IMDB Puanı:6.2
Yapım:2009 ~ ABD, Kanada
Tür:Gerilim, Gizem, Korku, Psikolojik
Yönetmen:Christian Alvart
Oyuncular:Bradley Cooper, Renée Zellweger, Jodelle Ferland, Ian McShane, Adrian Lester, Callum Keith Rennie, Cynthia Stevenson,


Sadie, Alisen Down, Andrew Airlie, Daniel Bacon, Georgia Craig, Kerry O’malley, Bill Mondy, Colin Lawrence, Suzanne Bastien, Charles Zuckermann, Cindy Sungu, Dagmar Midcap, Dalias Blake, Darren E.scott, Darryl Quon, David Petreck Green, Dee Jay Jackson, Fran Gebharo, Fulvio Cecere, J. Winston Carroll, Jane Braithwaite, Lesley Ewen, Mary Black, Michael Bean, Paul Duchart, Philip Cabrita, Phillip Mitchell, Sarah Jane Redmond, Vanesa Tomasino, Yvonne Valdez
Senaryo:Ray Wright
Yapımcı:Kevin Misher, Steve Golin, Paramount Pictures
Görüntü Yönetmeni:Hagen Bogdanski
Müzik:Michl Britsch
Konu: Aile hizmetlerinde görev yapan Emily uzun yıllara dayalı mesleki tecrübesinde bir çok vakayla karşılaşmış uzman bir yetkilidir. Nerdeyse bütün hayatını işiyle özdeşleştirmiş sorumluluk sahibi ve kendine güveni oldukça yüksek kahramanımızın karşılaştığı yeni vakası her ne kadar diğer yüzlercesinden farksız gözüksede sonrasında bütün yaşantısını değiştirir. Bu yeni vakada yine küçük bir kız çocuğu ailesinden aşırı şiddet görmektedir. Bir gece anne babası tarafından mutfak fırınına atılmaktan son anda kurtardığı küçük kızla bundan sonra arasında özel bir bağ oluşur ve asıl olaylar o zaman başlar. İyi seyirler…

Tekpart 720p İzle



(87%) (5%) (7%)
1737 Oy Almış
84 Yorum Var
  1. derin diyorki : 28 July 2011

    daha önce izlemistim, güzel bi film, mutlaka izleyin

  2. deren diyorki : 28 July 2011

    çok güzel bir film kesinlikle tavsiye ederimm

  3. ahmet diyorki : 29 July 2011

    çok güzel bir film, degisik bir konusu var, izleyin bence… 7/10 puan hakeder…

  4. orhan diyorki : 29 July 2011

    süper bir gerilim mutlaka izleyin 9/10

  5. okan ates diyorki : 29 July 2011

    izlemeyen eksik kalmis süper dusunce filmi fenaa

  6. mes diyorki : 29 July 2011

    şiddetle tavsiye ederim 9/10 benden

  7. skyline diyorki : 29 July 2011

    güzel filmdi gerilim korku vs. hepsi var

  8. Mercan diyorki : 29 July 2011

    İzlemedim yorumlarınıza güveniyorum pampalar biliyorsunuz inci sever..

  9. fataln. diyorki : 29 July 2011

    tek part zor iş be abi

  10. ReCo diyorki : 30 July 2011

    Hiç bir izlediğim filme yorum yapmam. İzlediğim en iyi korku filmi garez idi şu andan itibaren 39. dosya olucak. Oscarlık bir film.

  11. ahmet diyorki : 30 July 2011

    konu: Aile hizmetlerinde görev yapan Emily uzun yıllara dayalı mesleki tecrübesinde bir çok vakayla karşılaşmış uzman bir yetkilidir. Nerdeyse bütün hayatını işiyle özdeşleştirmiş sorumluluk sahibi ve kendine güveni oldukça yüksek kahramanımızın karşılaştığı yeni vakası her ne kadar diğer yüzlercesinden farksız gözüksede sonrasında bütün yaşantısını değiştirir. Bu yeni vakada yine küçük bir kız çocuğu ailesinden aşırı şiddet görmektedir. Bir gece anne babası tarafından mutfak fırınına atılmaktan son anda kurtardığı küçük kızla bundan sonra arasında özel bir bağ oluşur ve asıl olaylar o zaman başlar. İyi seyirle… 10(10

  12. Fatih diyorki : 30 July 2011

    Kötü yorum yapan yok bnde izlicem bu filmi merak ettm

  13. Fatih diyorki : 30 July 2011

    Cok güzel film

  14. Kürşat diyorki : 30 July 2011

    muhteşemdi:)

  15. miracle113113 diyorki : 30 July 2011

    Hiç beyenmedim ya çok saçma .
    !!!!!!!!!!DİKKAT SPOİLER İÇERİR!!!!!!!
    Gerçeklikle ilgisi yok ne o kız öyle kapı filan kırmalar küçücük kızın yapabileceği işmidir bu yani mantıklı mı.İçine şeytan kaçmış gibi tuhaf tuhat davranıyo.
    Hayatımın 110 dakkasını çaldı.
    Eğer izleyeceğiniz filmde biraz gerçeklik arıyorsanız izlemeyin.
    Bu tarz filmler arasında Evdeki Düşman süper bununla vakit kaybetmeyin ;)
    puanım 10/4

  16. nisan diyorki : 30 July 2011

    güzeldi heyecanlı bi film izlenirrrr

  17. caglar diyorki : 31 July 2011

    bu filmin başları can sıkablir filmin başı sonsuz aşk filminin sonu gibi psikolojik can sıkabilir ama ŞİDDETLE tavsiye edyorum izleyin benim gibi bir insan kolay kolay film begenmeyen biri bunları soyluyor tesekkurler kralıce

  18. fatih diyorki : 31 July 2011

    güzel film miş gercekten seyredin sıkılmassınız sürükleyiçi bi film

  19. asena diyorki : 31 July 2011

    gerçekten harika bi film insan hç sıkılmıo izleyn derim

  20. barzan diyorki : 31 July 2011

    gusel film.. filmde kı kucuk kızı oldurmek ısteyebılırsınız :)

  21. Gecelerin Efendisi diyorki : 31 July 2011

    Burdan artvindeki dayıma malatyadaki teyzeme ve manisada askerlik yapan kuzenime slm göndermek istiyorum.van’da oturan kızıma bir çift sözüm var istediğin cd’ye yarın bakıcam.Film’e gelince güzeldir herhalde afişi pek ilgimi çekmedi.En iyisi mynette okey oynayayım.iyi seyirler.

  22. izmirLee diyorki : 31 July 2011

    Son zamanlarda izlediğim korkuyu ve muhteşem gerilimi bir arada sunan harika bir film.. izlemeden geçmeyin derim.. Direkizle 10/10

  23. HaKaN i diyorki : 01 August 2011

    Harika… Sürükleyici

  24. bilgehan diyorki : 01 August 2011

    seyredin sıkılmazsınızz….

  25. cem diyorki : 02 August 2011

    abi filmi güzel bir şekilde izlemek için güzel bir video programı lazım kralice yap biseyler be ablam

  26. bjk diyorki : 02 August 2011

    çok güzel bi gerilim izle kesin 10/8

  27. esmer diyorki : 02 August 2011

    kolay kolay korku filmi beğenmem ama bu film izlenmeye değer kesinlikle tavsiye ederim.

  28. tcc diyorki : 03 August 2011

    Uzun zamandan beri izlediğim en iyi gerilim filmi, muhteşemdi ilk kez yorum yazıyorum direk izleyin derim.

  29. hakan diyorki : 03 August 2011

    o kadar film izledim gerilim ve korku gerçekten bu filmde çok güzeldi film izlerken emin olun ki tüyleriniz diken diken olacak bir sn filmden sıkılmaya başlasanız film kendine doğru çekiyor sizi ve o alemi yaşıyorsunuz bence mutlaka izleyin derim puanlamaya gelince 10/9 iyi seyirler DOSTLARIM…

  30. goodgirl diyorki : 04 August 2011

    çocuklu korku filmlerin bence en iyisi. direkizle derim.

  31. Burak diyorki : 04 August 2011

    Bence güzel ve sürükleyici bir film di izleyin tavsiye ederim

  32. gabur diyorki : 04 August 2011

    Gerilim/korku türü film sevenler kesinlikle kaçırmasın.Bu filme kötü yorum yapan varsa ya filmden anlamıyordur ya da yası(zeka yası) 10 nun altındadır.:) İyi seyirler.

  33. Ebru diyorki : 05 August 2011

    Bayıdım kesın izleyınnn superr :)

  34. ilker diyorki : 06 August 2011

    imdb puanı az bence, 7 civarı daha uygun kanımca.

  35. fatih diyorki : 06 August 2011

    Gerçekten süperdi.. Son zamanlarda bukadar gerilmemiştim :)

    izlenmesi gereken bi film…

  36. The diyorki : 07 August 2011

    Aman allahım bayadır böyle film izlemiyordum gayet başarılı tavsiye ederim :)

  37. ahmet diyorki : 08 August 2011

    kolay kolay yorum yapmam ama bu film gercekten güzel baştan sona bir solukta izlersiniz hemen izleyin

  38. kenan diyorki : 09 August 2011

    tavsiye ederim 10 üzerinden 9 verdim

  39. Tolgyto diyorki : 09 August 2011

    arkadaşlar sağlam bi korku yada gerilim filmi izlemek isterken bunu seçtim ve yorumlarda sağlam oldğuna yönelikti.Oyuncuyada lafım yok ama ne korkutucu nede gerilim duyduğum bir film oldu klasikti isteklerimi karşılamadı.

  40. IYorumcuI diyorki : 11 August 2011

    iyi filmdi
    gerilim yonunden basarılıydı

  41. berat diyorki : 15 August 2011

    abartmaya gerek yok idare eder

  42. ender diyorki : 18 August 2011

    direk izleyin çok ii film bence

  43. ugur çapraz diyorki : 20 August 2011

    kraliçe innamıcaksın ama sana aşık oldum :=))))

  44. HÜLYA KARABİBER diyorki : 23 August 2011

    İĞRENÇ..!!!!!!!!!!VAKİT KAYBI!!!!!!!!!

  45. noName diyorki : 26 August 2011

    çok iyi bir filmdi tavsiye ederim sonu süperdi

  46. dilek diyorki : 28 August 2011

    BERBAT BİR FİLM!!!ÇOK SAÇMA SAPANDI!!!

  47. NURI DEMIREL diyorki : 01 September 2011

    hic beyenmedimm ya ne sacmalik bu boyleeee

  48. yasemin diyorki : 02 September 2011

    gerçekten çok güzel bi film..

  49. erdal diyorki : 03 September 2011

    keyıfle ızledım cıvıtılmamıs surukleyıcı bır flımdı ızleın derım begenmeyenler gıtsın selenayı izlesın ya cocuklara yorum yaptırmayın sırınlerı ızleyın flımden anlamazlar ızleyın guzel flım

  50. özko diyorki : 04 September 2011

    aaaa olayı bitirmişler pörfek

  51. jaccal diyorki : 05 September 2011

    guzel fılmdı

  52. uto79 diyorki : 05 September 2011

    yorumlar güzel izleyelim

  53. uto79 diyorki : 06 September 2011

    süperrrrr izleyin

  54. dede diyorki : 09 September 2011

    bu kızı fırından çıkarmaması lazımmış ilk başta ne anne babalar var demiştim şimdi ise kız elime bir geçerse onu çarmağa gererim sonra yakarım:)

  55. red diyorki : 13 September 2011

    bukdar ssinir bozucu bir kiz olamaz her parcasini firinda kizaetip kopekelere vermek lazim filim boyunca sinir oldum guzel filimm paylassim icin tsk

  56. fatrakeko diyorki : 19 September 2011

    güzel bir filmdi izleyin demek istiyorum sonuna kadar sürükleyici bir filmken sonunda insanı mal gibi bıraktı ama zaman kaybı da sayılmaz kızın sesi kadının botokslu gibi duran yüzü dışında iyi bir filmdi

  57. eLooO diyorki : 30 September 2011

    filmin son partinda sorun var… ;) tskler guzel bir filmde sonunuda seyredebilseydim…

  58. istanbul34 diyorki : 17 October 2011

    flim süper kızın mahsum duruşuna aldanmayın sakın :)) kız beni kurkutu

  59. TaNeR diyorki : 12 November 2011

    izleyin kaçırmayın 10/8

  60. Murat diyorki : 21 November 2011

    10/9 Süper bir şey geriliyorsunuz kafanız karışıyor korkuyorsunuz ne ararsanız var çok etkilendim ben mutlaka izleyin ! ayrıca şu berbat diyen ½7 gitsinler evlilik programı izlesinler.

  61. mustafa diyorki : 03 January 2012

    son derece surukleyıcı bır fılmdı gerilim de var korkuda

  62. ali diyorki : 07 January 2012

    çok guzel 1 film kesinlikle :)

  63. kübra diyorki : 25 January 2012

    kesinlikle süpeer… eger bu film sizin tarzınız bir film ise muhakkkak EVDEKİ DÜŞMANI izleyin derim;) bu filmdende müthiş

  64. murat diyorki : 26 January 2012

    Film güzel 10/9 tavsiye ederim ancak korku filmi değil bence şahsen beni hiç korkutmadı :D ama gerilim oldukça fazla

  65. anan zaa xd diyorki : 29 January 2012

    Harika bir film 10000000000/10000000000

  66. umutcan diyorki : 12 February 2012

    ohh yeahhhh guseldi

  67. feridun diyorki : 08 March 2012

    KRALİÇE ;) iyiki varsın canım çok güzel bi film di arkadaşlar kesinlikle izleyin derim çok sürükleyici gizem korku dolu bi filmdi iyi seyirler arkadaşlar KRALİCE teşekkür ederim canım ;)

  68. ERCAN diyorki : 10 April 2012

    tek kelime ile muhteşem bir film korku seven herkes izlemeli bence siteyi hazırlayanlara teşekkür

  69. yağmur diyorki : 13 April 2012

    korkunç ama güzel

  70. Evalon diyorki : 07 June 2012

    bence güzel bir filmdi

  71. kumsal diyorki : 19 June 2012

    çok guzeldı ısrarla tavsıye ederım

  72. merve diyorki : 16 July 2012

    ya emili şimdir diyor ki ba bok yedik seni başıma bela olarak verdiler

  73. uyEAH diyorki : 17 July 2012

    direkizleyin super gerıyo.Bunu begendıysenız de Sinsi yi ve evdeki düşmanı da izleyin onlar da cok guzel gerıyo.Koğuş ta iyidir böyle film önerisi olan olursa elini öperım bunun gıbı olsun yeter ki

  74. Oksana diyorki : 09 September 2012

    coooook guzel bir film. Kesinlikle tavsiye ederim…

  75. TUGÇE diyorki : 15 November 2012

    ben bu flimiden etkliniyorum gece uydugum zaman kokuyorum amasizdehastasını bizim yan komuşumusn n huriye ama kızını dövmez ama bende kokuyorum ipek te kokuyo ama ben kapatıyorum etkilinyorum üzecek şeylerden üzlüyorum

  76. tugbaulker diyorki : 27 November 2012

    ben bu filimi izlemiştim amabu kadın katil mama bende biliyorum ama o kadın döver okadını tuzak filimi ama okadın döver sarın ama bende izliyorum ama hiçte kokmuyorum ben tuzaktan kokuyorum bu kadın döve bilir o kadını saldırırır üsütüne çıkar yıkar dö ver çmaşır makinsn içine atar ama bu kadın artık bu filim yiyibiri bu filimi seviyorum gerçekten benim üzüldldügüm okadına üzlüyorum noglurbeni anlayın okadın siyah saçlıkdınıdöver

  77. TUGÇE diyorki : 20 December 2012

    kenan senin canını okurum gbertirim o kızlara söylegelyim bi güzel hldediyim kızlzlarıyterbe

  78. MEMO diyorki : 05 January 2013

    Hayatımda izlediğim en iyi filim ya 100/100 poanı hak eder çokkkk süper ya kesinlikle izleynnnn

  79. LeMaN diyorki : 09 February 2013

    ömrümden beş yıl gitti Allahımmm tansiyonum düştü başıma ağrılar girdi yay gibi gerildim kaldım bu nasıl bir film böyle.arkadaşlar kalbi olan izlemesin :D ama itiraf etmeliyim kesinlikle izlediğim en iyi filmlerden saygılar :D

  80. LeMaN diyorki : 09 February 2013

    yaw vakit kaybı diyenler siz gidin cicişlerinizle oynayın film yaşınız daha gelmemiş :D

  81. TUGÇE diyorki : 01 April 2013

    ONLAR GERÇEK DEYİL OYUN YAPMIŞLAR BİZFLİM ÇEVİRİŞLER BİZ İZLEYELİM GERÇEKTEN GERÇEK DEYİL SANA ÖYLE GELİYO ONLAR OYUN

  82. TUGÇE diyorki : 01 April 2013

    BİZİ KANDIRORLAR GRÇEK DEYİLKİ

  83. JOLE diyorki : 01 May 2013

    COK İYİ OLDU COK DA GÜZEL İYİ OLDU TAMAM MI SİMDİ HERKESİN HAYATINA KİMSE KARISAMAZ BU DA COK İYİ OLDU E YORUMLAMAM BU KADAR

  84. Hagi diyorki : 15 May 2014

    Direk izle

Yorum Yapın