Adalet Peşinde İzle
 

81,566 Kez izlenmiş

101 Yorum Yapıldı

turkce-dublaj
 IMDB Puanı : 7.2/10 

Adalet Peşinde ~ Law Abiding Citizen İzle , Adalet Peşinde ~ Law Abiding Citizen online İzle , Adalet Peşinde ~ Law Abiding Citizen direk İzle , Adalet Peşinde ~ Law Abiding Citizen filmini İzle , Adalet Peşinde ~ Law Abiding Citizen bedava İzle , Adalet Peşinde ~ Law Abiding Citizen indir İzle , Adalet Peşinde ~ Law Abiding Citizen full İzle , Adalet Peşinde ~ Law Abiding Citizen HD İzle

Filmin Orjinal Adı: Adalet Peşinde ~ Law Abiding Citizen İzle

Yapım:2009  -  ABD
Tür:Aksiyon, Macera
Süre:109 dakika
Yönetmen:F. Gary Gray,



Oyuncular:Gerard Butler,  Jamie Foxx,  Leslie Bibb,  Regina Hall,  Josh Stewart,  F. Gary Gray,  Viola Davis, Towanda Underdue,  Colm Meaney,  Michael Kelly,  Bruce McGill,  Theresa Randle,  Annie Corley,  Eddie Noone, John Mitchell,  Christian Stolte,  Ken Myers,  William Shipman,  Frank Apollonio,  Gilbert Soto,  Thomas Walton,  Richard Portnow,  Michael J. Kraycik,  Will Souders,  Brian Distance,  Andy Sinatra,  Matthew Russell,  Michael Nutter,  Matthew Gooley,  Jim Ewald,  Todd Mccall,  Phil E. Eichinger,  Stephen Felt,  Justin Doescher,  James Rogy,  Dan Bittner,  Vincent Riviezzo,  Ryan Woodle,  John Charles Hunt,  Gregory Itzin,  David Villalobos,  John Wooten,  Emerald-angel Young,  Ksenia Hulayev,  Vaughn Goland,  Damien Colletti,  Brooke Stacy Mills,  Michael ırby,  Keith Hammer,  Teddy Valdes,
Senaryo:Kurt Wimmer,
Senaryo (Kitap):-
Yapımcı:Gerard Butler,  Kurt Wimmer,  Lucas Foster,  Alan Siegel,  Neil Sacker,  Mark Gill,
Konusu:Clyde Shelton eşi ve çocuğu ile mutlu bir hayata devam eder fakat bir gün ili saldırganın evine gelip eşini ve çocuğunu gözleri önünde öldürür. Saldırganlar yakalanır ve biri ölüm cezasına çarptırılırken diğeride çok az bir ceza alır. Shelton bu durumdan hiç memnun olmaz ve adaleti kendisi vermek ister . Bundan sonraki tek amacı suçluları ortadan kaldırmaktır.. İyi Seyirler..
Part1

Part2

Part3

Part4

Part5

Part6

Part7



(97%) (2%) (1%)
3793 Oy Almış
101 Yorum Var
  1. beyazıt diyorki : 26 December 2011

    Kolay kolay bir filme yorum yazmam ama bu film çok farklı. Görünce yorum yazmam gerektiğini düşündüm. Harika bir film kesinlikle izleyin

  2. Alper diyorki : 26 December 2011

    daha önce izlemiştim gerçekten çok süper film berbat diyenin elleri kırılsın :D

  3. serciyo diyorki : 26 December 2011

    arkadaşlar muthiş film mutlaka seyretmeniz gereken bir şaheser.insanların başına gercek hayatta neler gelebilir izleyin ve gorun.bazan adalet işlemez.senin kuralların gecer

  4. ysfdLn diyorki : 26 December 2011

    flım onnumarada bıde bzm net ıyı olsa… tawsıye ederım fıkır arıynlara…

  5. Leosmontu diyorki : 26 December 2011

    Hani bazı filmler olur ya ilkte bu adamın yaptıkları imkansız dersiniz sonrasında o fikrinize film öyle bir saldırırki siz bile şaşırırsınız.

    Tamamen mantık çerçevesinde yürüyen, filmde çok tür barındıran mükemmel bir yapım. Direk ve tekrar tekrar izlenmesi gereken bir film.

  6. Z-E-M-A-H-Ş-E-R diyorki : 26 December 2011

    film gerçekten süper biraz sonu adaletsiz olmuş 10/9.5 verilir belki 5 izleyiim ama hakediyo tşk:):

  7. serdar diyorki : 26 December 2011

    KALİTE FİLM BUNA DENİR !!! FİLMİN YARISINDAYIM DAHA SONUNDA O ADAM KURTULURSA BU FİLMİ TEK GEÇERİM

  8. tufan diyorki : 26 December 2011

    cok guzel bir film kesınlıkle ızleyın

    ama bence filmin sonun da lanet zencinin de olması lazım dı :D :D

  9. murat diyorki : 26 December 2011

    mukemmel otesi bir film…hic bitmesin istedigim nadir filmlerden biri..10/11 :))

  10. atakan diyorki : 26 December 2011

    v for vandetta ya benzemiş :)

  11. ercan ceran diyorki : 26 December 2011

    izlediğim en güzel filmlerden biridir. Gerard Butler harika oynamış ve harika bir oyuncu…

  12. ozan diyorki : 26 December 2011

    tadından yenmiyo film çok akıcı ve sürükleyici mantığınızın bittiği yerde gerard butler araya giriyo kesin izleyin…

  13. salih diyorki : 26 December 2011

    Izlemeyen cok sey kacirir mukemel bir filim helede %2 berbat diyen arkadaslar gidip cizgi filim izleyin

  14. evren diyorki : 26 December 2011

    nefes alamdan izliceksiniz

  15. murat diyorki : 26 December 2011

    film iyi sonla bitmedi ki hacı ya :) Film fena ama sonu keşke bakanlığı havaya uçursaydı yada karısına cocuguna böyle yapanlara idam verselerdi… Kötü son..

  16. turgay diyorki : 26 December 2011

    güzel bi film direk izle

  17. aziz diyorki : 26 December 2011

    muhteşem bir film …

  18. nilay diyorki : 26 December 2011

    harıka bır fılm arkadaslar. eger bu fılmı begendıysenız dırekızle de de olan ve ızleyebılcegınız ”contre enquete” fılmını sıddetle onerıyorum hemen onu da ızleyın arkadaslar

  19. feyyaz diyorki : 26 December 2011

    ikinci izleyişim yinede zevk aldım… :))

  20. yavuz diyorki : 27 December 2011

    adamlar filimin hakkını vermişler izledigim en güzel filimlerden bır tanasi izledik ce izleyesın gelır :D

  21. Burak yılmaz diyorki : 27 December 2011

    Kendi Dalında,Türünde Güzel Bir Filim Zaman Geçirmek için izlene bilir.

  22. erdal diyorki : 27 December 2011

    2defa izledim genede izlerim çok güzel bir flim izlemeye değer :D

  23. SERKAN diyorki : 27 December 2011

    Bu filmi burada izlemedim ama yorumda bulunmak istedim. Tek kelimeyle MÜKEMMEL bir film. Çok iyi planlanmış ve mükemmel kurgulanmış bir film.Bu filmi izledikten sonra önceki izlediğim filmlerimi sorgular oldum.

  24. spartacus diyorki : 27 December 2011

    Daha yorumlarımı okuyorsun hemen şu lanet filmi izle

  25. merve diyorki : 27 December 2011

    MUHTEŞEMMM . izledım her bolumunde yuhh ohaa dedım bu kadar muhtesem senaryo olurmu dıye kesınlıkle izleyınnn

  26. MeRT diyorki : 27 December 2011

    ya neden hep iyiler kazanıyor iğrenç bi son kötünün kazanması gerekirdi sonunnun böyle olduğunu bilseydim izlemezdim bile.Bazen kötüler kazanmalı ki burdaki kötü aslında bana göre iyidi bile.

  27. WİLLY_BANK diyorki : 27 December 2011

    telefon tabancası sahnesi için izlenir.neydi o sahne 4 kız ardaşım ve ben izliyorduk filmi ben dondum onlar çığlık atdı sahnede vayyyyyy be dedim korkudan kesinlikle korkmam ama o sahne mükemmeldi. başka söze gerek yok…

  28. huseyın diyorki : 28 December 2011

    sonu ıyı bıtmedı ama sok edıcı bır fılm unutamıycam fılmler arasında baba adam ya

  29. ersin diyorki : 28 December 2011

    mukemmel otesı bir film kesınlıkle ızleyn

  30. elif diyorki : 28 December 2011

    ya film harika ama hep yarıda kalıp donuyo yaaaa

  31. elif diyorki : 28 December 2011

    ya ersin sen tamamını izleyebildinmi?

  32. MertCan Timoty Cross diyorki : 28 December 2011

    Gerçekten Muazzam Bir Film Sonuna KAdar Soluksuz İzledim Direk izleyin arkadaşlar

  33. yhy diyorki : 28 December 2011

    çok harika film ama sonu iyi bağlanmamış

  34. VENGEANCE diyorki : 28 December 2011

    Yorum yazdığım filmler bir elin parmağını geçmez sanırım ama bu film hafızalarımda öyle bir yer etti ki görünce yorum yazmadan edemedim. Bu filme kimler 7.2. verdiyse bir daha sinema izlemesin kesinlikle ama kesinlikle en az 9.0/10 hakediyor. Mükemmel senaryo, Mükemmel oyunculuk. Benim için gelmiş geçmiş en iyi 3 film arasında. İzlemediyseniz mutlaka izlemenizi tavsiye ederim.

  35. nick diyorki : 28 December 2011

    muhteşem bir film herkese tavaiye edıyorum

  36. tatar-boy diyorki : 28 December 2011

    monte kristo kontu, edmont dantes…

  37. Burak diyorki : 29 December 2011

    boyle filmler her zamn gelmez bakmadan izle

  38. serkan diyorki : 29 December 2011

    Mükemmel bir filmdi kesinlikle izlemenizi tavsiye ediyorum.10/10

  39. GloryGuard diyorki : 29 December 2011

    Hayatınızda izlediğim en iyi 10 film arasına kesinlikle koyacağınız gerek senaryo olsun gerek oyuncular gerek ise yönetmen bakımından olsun muazzam bir film soluksuz ve büyük bir merakla izleyeceğinizden hiç şüphem yok.Bu başyapıtı sakın kaçırmayın pişman olursunuz.Birde böyle bir filme bile “Berbat” oyu verenleri kınıyorum

  40. film canavarı diyorki : 30 December 2011

    gerard butlerın efsane filmi,muhteşem ya.Düşünmeden izleyebilirsiniz.10/10.

  41. Kenan Ayhan diyorki : 30 December 2011

    bu arada tatar boy bencede edmond dante tek o saf konu süper eser

  42. fatih diyorki : 30 December 2011

    bu film tam anlamıyla muhteşem izlemeyen çok şey kaybeder bir film kurdu olarak kesinlikle tavsiye ediyorum etkisinden kurtulamayacaksınız.sanırım 5 kere izledim.

  43. BKB diyorki : 30 December 2011

    Mükkemmel bir film mutlaka izlemelisiniz.

  44. ali diyorki : 30 December 2011

    süper bir film

  45. weqw diyorki : 31 December 2011

    bok gibi zaman kaybbııı

  46. bu12ak diyorki : 31 December 2011

    Şu filmi beğenmeyen vatandaş kimse bir mesaj atsın bana pc sini parçalayacağım (( :

  47. kemal diyorki : 31 December 2011

    süpper.. berbat yazan arkadaşın ya siteye gıcığı var ya da filmi başka bi yerden seyretti.. :)

  48. carishma_izmir diyorki : 31 December 2011

    yaklaşık her gün 2 film izleyen biri olarak şunu söyleyebilirim, hızlı ve öfkeli 5 ten sonra izlediğim en muhteşem film…bu adamlar işi biliyo :))

  49. hakan diyorki : 01 January 2012

    başlangıcı biraz sıkıcı gibi ama güzel bir filmdi…

  50. Florence diyorki : 01 January 2012

    film gerçekten çok güzel her sahnesiyle ancak son kısım olmamış bence yine kötülerin kazanmış olduğunu görüyoruz ve ne yazık ki gerçekte bu zaten ama yine de aklıma o iğrenç sonu hep kötü biten korku filmlerinin psikolojik sorunları olan ismi geldi sadece ismini hatırlamak bile istemiyorum bu film bencede son kısmı hariç tam puanı hak ediyor teşekkürler :))

  51. bilal diyorki : 01 January 2012

    çok güzel bir film

  52. tuna diyorki : 03 January 2012

    nefis…

  53. gizem diyorki : 03 January 2012

    tek kelimeyle mükemmel bir film. bubun üzerine uzun süre film beğenemem galiba

  54. cihat diyorki : 03 January 2012

    Lan siz Buna mı Güzel film diyonuz film görmesek hadi nyse buna güzel diyenler hayatında izledikleri ilk film olsa gerek

  55. furkan diyorki : 03 January 2012

    Çok iyi filmdi sadece finalinde beklediğim olmadı yine de çok iyi

  56. Nefise Fatma diyorki : 04 January 2012

    1. V FOR VENDETTA 2. ADALET PEŞİNDE , FİLM DEDİĞİN BÖYLE OLUR ARKADAŞ..BİZİMKİLERİN KAFASIDA ANCAK TECAVÜZ AHLAKSIZLIK VE KOMEDİYE ERSİN.
    Kimse sana özgürlüğünü vermez.
    Kimse sana eşitliği, adaleti ve başka hiçbir şeyi vermez.
    Eğer gerçekten adamsan, bunları kendin alırsın!

    Malcolm X

  57. irem diyorki : 04 January 2012

    ailem ve ben izledik film çk gzl ve sürükleyici herkese tafsiye ederiz:

  58. mehmet akkaya diyorki : 05 January 2012

    inanılmaz bi film izlenmesi gereken müthiş bi film direk izle…

  59. ergn diyorki : 06 January 2012

    abartmışınız be kardeşim iki saatim boşa gitti sizin yorumlarınız yüzünden

  60. Yağız diyorki : 07 January 2012

    fazla polisiye film izlemem ama bu film çok fena inanılmaz bir şey yapmışlar.. çok sürükeleyici nasıl zaman geçtigini bile anlamıyacaksınız. oyunculukta 10 numara %100 izlenmeli

  61. GuBaR diyorki : 07 January 2012

    yaw bakdım %98 rating bide bu yorumlar la dedim ızlıyım tamam film güzelde okadar abartılcak gıbı deıl konu guzel ama sonu harbı adaletsız olmus spoiler verem bide o zencı lavugun da olmesı lazımdı :D

  62. azad diyorki : 09 January 2012

    tşkler, emeğinize . süper film.

  63. serdar diyorki : 10 January 2012

    oha arkadaşlar daha filme başlamadım tüylerim diken diken oldu kesinlikle izleyin empati yapmanızı istiyorum çok gerçekçi bi film ya olamaz ya adamın hayatı karardı of :(((

  64. serdar diyorki : 10 January 2012

    bu filmi izliyorsanız şu anda ölmek üzeresiniz ;)

  65. ahmet diyorki : 11 January 2012

    mükemmel bir film 10 pğan

  66. ecce diyorki : 11 January 2012

    saçma bitti sonunu saymazsak film fena değil ama abartmışsınız mükemmel ötesi diye bişey yok

  67. uğur diyorki : 12 January 2012

    Beyler filmin daha yarısındayım harika ötesi favori filmlerimi arasında yer alıcak ben burdan karliçeye sonsuz tşklerimi sunuyorum bu film kötülenmez asla kötü diyen filmden kesin anlamıyordur yada fim zevki yoktur sounu merakla bekliyorum

  68. taner diyorki : 13 January 2012

    sonu çok daha iyi bitebilirdi ama yinede çok güzel bir filmmm

  69. Alpaçino diyorki : 13 January 2012

    Bu filme kötü diyen varya gözüne dizine dursun ::))

  70. birtan diyorki : 14 January 2012

    filmin sonu berbat sadece daha iyi bitirebilirlerdi

  71. marsilyali diyorki : 15 January 2012

    bencede izlenilir bi film

  72. Scofield diyorki : 15 January 2012

    derhalll izleyn derm

  73. caramon diyorki : 16 January 2012

    son zamanlarda izlediğim en güzel film..insan zekasının neler yapabileceğine bir kez daha tanık olun. TEREDDÜTSÜZ İZLEYİN…

  74. serkan diyorki : 18 January 2012

    harika bir film çok sürükleyici süper bir film izlemeyenler izlesin derim :D

  75. ahmet sefa karakoç diyorki : 18 January 2012

    bnce cok güzel hemen izleyin diyorum

  76. semanur diyorki : 19 January 2012

    kesinliklee çok güzel..adam 10 yıl sonra nasıl ortaya çıkıyor ama…film süper izleyinn 10/9

  77. tayfun diyorki : 25 January 2012

    harika bir filmdi seviyorum bu siteyi mutlaka izleyin

  78. oğuzhan diyorki : 29 January 2012

    filmin sonunda adamla birlikte avukatın kızyla karısıda olmelıydı sonu hıc guzel bıtmedi fılm ne kadar harıkaysa sonu o kadar berbattı ama genel olarak %98 kik bi film

  79. aytaç diyorki : 30 January 2012

    arkadaşlar tavsiyelerinizi dinleyerek izledim ama ben pek fazla zevk alamadım. yer yer sıkıcı olmaya ve mantıksız olmaya başlıyor.

  80. sinN diyorki : 31 January 2012

    sonu genel oolarak guzel olmus fakat ben adamın başarmasını istemedim değil öldürdüğü herkes bence suçluydu…. :

  81. Büllll" diyorki : 31 January 2012

    Nice…

  82. THE OSSİ diyorki : 01 February 2012

    10 üzerinden 10 mükemmel!!!keşke bütün filmler böyle bunun gibi baştan sona kadar süper olsa!!!emeğinize sağlık:)

  83. kerim diyorki : 02 February 2012

    çok mükemmel bir film kim ne derse desin fazla aksiyon sahnesi yoktu ama konusu iyiydi.

  84. middles diyorki : 05 February 2012

    muhendısler herzaman bir numaradır!!!!! akıllı olun

  85. Poyraz diyorki : 06 February 2012

    güzeldi yaa :)

  86. AZER diyorki : 07 February 2012

    bu filmin neresi iyi cansikici film zaman kaybi

  87. okan koç diyorki : 11 February 2012

    süper bir filmde zencının ölmesı lazımdı ya adalet yerini bulmadı seyredın arkadaslar su ana kadar izledigim en guzel film bayıldımmmm

  88. belcikali diyorki : 14 February 2012

    lutfen yazdigimi okuyun katilanlar yorum yazsin adamlar inicilin ustune yemin ediyorlar kendi inancinda bizler yani turkiyede kurana el basilarak yemin edilse yer yerinden oynar haklimiyim ? ? ? ? ? ? film ise cok guzel izlemeye deger

  89. özlem diyorki : 20 February 2012

    2.izleyişim kim ne derse desin gerard ölmemeliydi

  90. cihan diyorki : 28 February 2012

    bence akıldolu bir film,izlemeye deger

  91. varLığım_yeter diyorki : 03 March 2012

    filmin konusu oyuncuları herşeyiyle süper 5 kere izledim gelmiş geçmiş en iyi film olarak kalmaya dewam eder …

  92. Ş-A-H-A-S-E-R diyorki : 25 March 2012

    hiçbirşey imkansız değildir.Sadece Zaman alır!!.Bu Filmi yapmak içn Einstein olmak gerek.. DirekizLe Hatta tekrar izle

  93. mican diyorki : 16 May 2012

    abartıldıgı kadar kaliteli bi flim degil bence

  94. my_boo diyorki : 23 May 2012

    biladerrrr kıyak bi film..

  95. oktay diyorki : 24 May 2012

    bence gercekten İZLEMEYE DEĞER BİR FİLM… BEĞENMEYEN ARKADAŞLARA GELİNCE DAHA İYİSİNİ SİZ CEKİN BİZ BEĞENELİM …BOŞUNA LAF KALABALIĞI YAPMAYIN…

  96. MERT diyorki : 24 May 2012

    ÇOK GÜZEL BİR FİLM. TAVSİYE EDERİM. %99 – TEK EKSİĞİ FİNALİ KÖTÜ BİTMİŞ. BENCE AİLESİNİN İNTİKAMINI ALAN ADAM KAZANMALIYDI. ASIL ADALET BU OLURDU.

  97. Yunus diyorki : 30 July 2012

    Bence abartmayın arkadaşlar o kadarda mükemmel degildi yani ve %97 lik oranı haketmiyor sıradan bi polisiye filmi izlenmeye değer ama abartmayada gerek yok …

  98. emervore diyorki : 18 January 2013

    seneryosu cok guzel bence izlenelecek super bir film

  99. FEYYAZ diyorki : 24 February 2013

    BERBAT SONU KÖTÜ BİTTİ…

  100. barbaros diyorki : 22 December 2013

    berbat :)))))))))))

  101. timuçin diyorki : 30 July 2014

    tek part sistemlerini kaldırdığınız için filmlerin isimlerine bakıp başka sitelerden izlemek zorunda kalıyoruz bilginize…

Yorum Yapın