Açlık Oyunları İzle
 

168,529 Kez izlenmiş

68 Yorum Yapıldı

turkce-dublaj
 IMDB Puanı : 7.4/10 

Açlık Oyunları – The Hunger Games  online film izle,Açlık Oyunları – The Hunger Games  Tek Parça izle,Açlık Oyunları – The Hunger Games  Tek Parça,Açlık Oyunları – The Hunger Games  bedava izle

Filmin Orjinal Adı:Açlık Oyunları – The Hunger Games İzle

Yapım:2012
Tür:Macera,Aksiyon,Romantik,Dram



Konusu:Bir  zamanlar Kuzey Amerika olarak bilinen bir yerin yıkıntıları içerisinde  Panem ulusu yaşamaktadır.Başkent Capitol’ün etrafında 12 bölge (mıntıka)  bulunmaktadır. Capitol şiddetli ve acımasızdır ve mıntıkalar bir hat  boyunca sıralanmıştır. Onların her biri her yıl yapılan Açlık oyunlarına  katılmak zorundadır. Açlık oyunlarının yapılma amacı, geçmişte yaşanan  Karanlık Günler’de Capitol’e karşı düzenlenen ayaklanmalardır. Capitol,  her sene Açlık Oyunları ile otoritesini tüm mıntıkalara göstermekte, güç  gösterisi yapmaktadır. Yarışma için her bir bölgeden yaşları 12 ila 18  arasında değişen birer erkek ve bir kız çocuğu göndermek durumundadır.  Açlık oyunları TV’den canlı yayınlanan ölümüne bir kavgadır.On altı yaşındaki Katniss Everdeen annesi ve 12 yaşındaki kızkardeşi ile  yaşamaktadır. Oyunlara haraç(yarışmacı) göndermek için yapılan kurada  adı çıkan kızkardeşinin yerine geçerek ölüm cezasını üzerine alır.Ancak  Katniss daha önce de ölüme çok yaklaşmıştır ve bu kez kızkardeşi için  ikinci kez hayatta kalma mücadelesi verecektir. Gerçekten ne anlama  geldiğini bilmeden bir yarışmacı olmuştur. Eğer bu mücadeleyi kazanırsa  hayatta kalma seçeneğini başlatmış olacaktır… İyi seyirler..

vk.com



(84%) (7%) (9%)
1910 Oy Almış
68 Yorum Var
  1. tevetoglu diyorki : 19 August 2012

    imdb puanını haketmeyen bır fılm kesınlıkle puana aldanıp ızlemeyın hayal kırıklıgına ugrarsınız vasat bır fılm..

  2. Cansu diyorki : 19 August 2012

    Iyi bir film ! Ben zaten kitabini okumustum, ama bence film daha guzel !

  3. Gerek yok diyorki : 19 August 2012

    Bu film’in kitabı muthiş izlenmeye değer…

  4. fenaa diyorki : 19 August 2012

    fenalarrr

  5. cahit diyorki : 19 August 2012

    sürükleyici ve hoş bi film

  6. sunay diyorki : 19 August 2012

    139 yorum 0 oy

  7. Hasip KENAR diyorki : 19 August 2012

    gercekten mukemmel bır fılm herkesın ızlemesını tavsıye ederım. şimdiden ıyıseyırler…

  8. fatih diyorki : 19 August 2012

    sürükleyici bir film.benzer yapıtlar gorduk farklı bıraz ama kurgu aynı can sıkıntısına ıyı gıder :))

  9. HAKAN ÇAKIR diyorki : 19 August 2012

    çok güzel bır flım macera aksiyon aşk herşey var şiddetle izlemeyı tavsıye ederım iyi seyirler….

  10. apranax diyorki : 19 August 2012

    İŞDE FİLM BUDUR TEK KELİMEYLE MÜKEMMEL…..

  11. HASAN EREN DEMİR diyorki : 19 August 2012

    BEYLER KAÇIRMAYIN SOLUK KESİCİ HARİKA BİR FİLM!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  12. fatih kurt diyorki : 19 August 2012

    yüde sek sen alacak kadar güzel bir filim değil hata neredeyse berbat bile denilebilir

  13. mert diyorki : 20 August 2012

    cok guzel bir film izlenır yanı

  14. Elif diyorki : 20 August 2012

    Ben izledim ve begendim.

    izlemenizi tavsiye ederim.

    guzel ve kaliteli bir film. :)

  15. NeXuS diyorki : 20 August 2012

    Zaman kaybı değil…İzlemeye değer…Emeği geçenlere teşekkürler…Film fantastik macera tadında, birazda bilimkurgu eklenmiş izlemeye değer…

  16. kaya diyorki : 20 August 2012

    mükemmel bir film izlemeye değer vakit kaybı değil……….

  17. pi diyorki : 20 August 2012

    Ne yazıkki ulvi yorumumu yapamıyorum.Mahkeme kararı ile yorumum engelenmiş bulunmaktadır.Hapistem çıkınca yaziciiiim….

  18. Mert Mesut diyorki : 20 August 2012

    Konu çok ilginç hoşuma gitti ama aksiyon beklediğim kadar yüksek çıkmadı
    sadece konusu için dahi olsa izlemenizi tavsiye ederim. ;)

  19. mustafa döş diyorki : 20 August 2012

    Gerçekden süper film di izlemeye değer eğer filmi yorumları okuyup izliycem diyorsanız hiç boşuna yorumlara bakmadan hemen film’i açıp izleyin :D

  20. asi şeytan diyorki : 20 August 2012

    Biraz uzun, güzel, izlenebilir bir film. Ama filmin konusuna göre aksiyon az olmuş.

  21. Halil diyorki : 20 August 2012

    vaktiniz varsa mutlaka izleyin, saten oylamaya bakarak tahmin yürütebilirsiniz.

  22. sonunda diyorki : 20 August 2012

    ilk yorum ve sonunda tr dublaj geldi tesekkürler kraliçemm..

  23. melih diyorki : 20 August 2012

    150 sene sonra falan gerçekleşme ihtimali olabilecek şeyler bunlar torunlarmızın çocuklarını izledik diyebilirz

  24. necmettin diyorki : 20 August 2012

    bence olmamis okadar masraf bosuna yazik GAMES filmine benzetmisler ben begenmedin 10/3 konu berbat ….:*((

  25. niam kileç diyorki : 20 August 2012

    tek kelimeyle berbat yani zaman kaybı

  26. Haxi diyorki : 20 August 2012

    Film Çok güzel bir konu ile başlıyor olayda birinci saçmalık yani birlikler 2 kişiden (mıntıkalar) oluşuyor fakat bir şampiyon bu nedenle mücadeleye gelince yani o alana olay birden saçmalaşıyor kim kiminle v.s. hepsi çok garip bunun yerine ayrı yerlere bırakıp mıntıkaları sonra başla deyip mücadeleyi izletseler amacı olurdu. Ayrıca savaşta bi kural var oda kural olmadığı :D

    yani uzun lafın kısası film başlangıç konusu güzel efekt görüntü v.s. güzel fakat konunun bütünlüğü ve bağlayıcılığı koskoca bir sıfır :S

  27. çiğdem diyorki : 20 August 2012

    son yıllarda izlediğim en yaratıcı film.sürükleyici.kesinlikle direkizle…

  28. speederly diyorki : 21 August 2012

    ya sinir oluyorum birisi diyor süper mükemmel biri diyor vasat berbat filmden anlamayanlar yorum yapmasın lütfen 40 kişi beğenipde arada beğenmeyen o 1 kişiye diyorum

  29. Şeymacan diyorki : 21 August 2012

    Nasıl bir film abi buu Tanrım :o lan burada önemli olan hayal gücü.Madem hayal gücünüz yok film izlemeyin oçeler -_- Tek kelimeyle harika.

  30. enes diyorki : 21 August 2012

    film ve konu guzel ancak benim vede hiç bır ınsanın kabul edecegı bır dunya duzeni degil bence

  31. ferhat diyorki : 21 August 2012

    izlene bilir çok güzel ve sürükliyici bir filim

  32. dif diyorki : 21 August 2012

    ( haxi )Arkadasimiza katiliyorum dogru benim gibi dusunmus yinede memege saygi ellerinize saglik….

  33. cansu diyorki : 21 August 2012

    Harika bir film tavsiye ederim mutlaka izleyin ! Efektleri çok iyi yapmislar !

  34. özlem tutar diyorki : 21 August 2012

    kitabı çok güzel yansıtmış. hiç düşünmeden izleyin

  35. Lauties diyorki : 21 August 2012

    BU BERBATSA GİDİN TWİLİGHT İZLEYİN LÜTFEN .

  36. mehmethan diyorki : 22 August 2012

    fılmde
    gerçeklik payı yok ama fılm duygusallk acısından super!!!

  37. khrmntrklr diyorki : 23 August 2012

    kraliçe, izlenecek film yok tekrar yüklerseniz izleyebiliriz herhalde

  38. laura diyorki : 24 August 2012

    süper bi film gerçekçilik olmamasıda senaristin hayal gücüne kalmış karışmasanız diyorum

  39. K.R.M diyorki : 24 August 2012

    çok güzel bir film

  40. omrwyx diyorki : 25 August 2012

    iyi bi film aman aman içine alıyo sarıyo denemez ama güzel bi konu var izlenebilir cips kola combosuyla :D

  41. maxpyne diyorki : 25 August 2012

    saçma sapan bir film bunu izleyeceğinize gidin başka birşeyler yapın

  42. Levent diyorki : 25 August 2012

    harika bir film mutlaka izleyin

  43. osman diyorki : 27 August 2012

    gerçekten mükemel ötesi bir film

  44. Aziz diyorki : 28 August 2012

    Film beklendigi kadar aksiyon icermiyor konu klasik ama gayet guzeldi… Daha fazla kan ve aksiyon olsa daha da iyi olabilirdi ama izlenmesi gereken bir film … Ozellikle hatuna hayran kaldıgımı itiraf etmeliyim…. Goruntu ve Ses kalitesi mukemmel… Siteye hakkını vermek lazım…. Sonu 2. film endisesi icin epeyce havada kalmıs ama neyse …. iyi seyirler…

  45. İsimsiz. diyorki : 28 August 2012

    izlenmesi gerken bi ffilm.

    sonundaki müzik çok güzel

  46. gk06 diyorki : 29 August 2012

    hoş bir filim , güzel bir performans sergilemiş baş rol oyuncuları , özellikle genç olmalarına rağmen rolleriyle bütünleşmeleri etkileyici , filimin ana teması tamamen kurallara baş kaldırmayı esas alıyor, kızın zaferi ile 12 bölümün isyanını aynı ana denk getirmeleri çok hoş bir olay yönetmeni tebrik etmek gerekir , sadece filimin giriş bölümünden aksiyona girmesi bir hayli yavaş olmuş , geri kalan kısımları fena sayılmaz… izlenebilir…

  47. Cumhur diyorki : 29 August 2012

    100 yıl sonraki kapitalist dünyanın bugüne yorumlanmıs hali kısmen :).güzel film emeginize saglık

  48. Bozo diyorki : 29 August 2012

    Tek kelime….. HARİKA……

  49. Misafir diyorki : 29 August 2012

    Kotu yorumları dinlemeyin harika bı filmdi. Kitabınıda okumanızı tavsiye ederim :D

  50. sivasli diyorki : 29 August 2012

    super bir filimdi tskler arkadaslar

  51. aiki diyorki : 30 August 2012

    teenage filmi… senaryo zayıf oyunculuk zayıf kurgulama zayıf efektler zayıf… abuk bifilm. çerezlik izlenir. kurcalamadan…

  52. Bacaksız diyorki : 30 August 2012

    filmi beğenmedim. bu kadar çok övgüye daha fazla aksiyon ve kan bekliyordum. cocuk hicbisi yapmadı kız 2 ok attı sampiyon oldular falan. ne gereksiz hikaye. çok daha güzel yapılabilirmiş

  53. didem diyorki : 03 September 2012

    FİLMİN GÜZELLİĞİNİ GÖRMEK İÇİN KİTABINI OKUMAK GEREKİR:) KİTAP KADAR GÜZEL DEĞİL AMA YİNEDE OLMUŞ:)

  54. ezgi diyorki : 03 September 2012

    filmini izledikten sonra kitabını okuyun gerçekten müthiş

  55. Lyren diyorki : 17 September 2012

    O kadar vakit izledikten sonra o kadar tanıtımı yapılan bi film oldugu icin yorum yapma gereği duydum Yalnızca kişisel görüşlerimi paylaşıcam cok ufak bi spoiler içerebilir .

    Filmin imdb puanı 7.6 filandı sanırsam benden 5i zor alir . Neden daha önce buna benzer filmleri rastladık çünkü neden sanki film kesilmiş gibi neden aşk yapmaya çalışmışlar batırmışlar neden dövüş sahnesi yapmaya çalışmışlar batırmışlar kameraman sadece kamerayı sallamayı başarabilmiş efekt bu :D

    tek güzel kısım rue’nin oldugu kısımdı o da olmas 4′ü zor verririm resmen vakit kaybı .

    Filmi upload eden yayınlayan ve çeviren arkadaşa saygılarimi sunar teşekkür ederim .

  56. Lyren diyorki : 17 September 2012

    Kitabını bilmem ünlü baaya okumadım fakat filme güzel diyen
    arkadaşlara bi sorum olucak eğer bu film güzelse

    Yüzüklerin efendisi , Son samuray , Şeytanın Avukatı , Batman Serileri
    Yeşil yol nedir ?

    Kitaba saygı duyun duyucaksanızda kitabin hatırnada insalari yanlış
    yönlendirmeyin yorumlara bakarak izleyen biri olarak söylüyorum .

  57. hanife diyorki : 03 October 2012

    bence kitabını okuyun sonra izleyin. aclık oyunları. atesi yakalamak. ve ayalcı kus tüm sseri cok akıcı

  58. halim diyorki : 14 November 2012

    bence kötü diil ama mükemmel bir film de değil. İzlemeye değer.

  59. cem diyorki : 17 January 2013

    izlemeye deger 10 defada izlerim bu filmi.

  60. rüya diyorki : 23 January 2013

    filmi beğenmeyenler gidin siz recep ivedik 1-2-3 serisini falan bitirin , film gayet anlamlı , film izlemeyi bilmiyorsanız bari gidip kitabını okuyun. Buraya gelip bilmişlik taslamayın.

  61. gamze diyorki : 31 January 2013

    Konuya yazık etmişler.
    Saçma sapan bir film.

  62. aragon diyorki : 22 November 2013

    Vasat oyunculuk. Ama iyi şişirilmiş bir film. Izlerken sıkıldım. Filmi iyi pazarlamıslar. Gerisi boş.

  63. ruki diyorki : 08 December 2013

    film ve kitapları müthiş bnce izleyin pişman olmazsınız …

  64. burak diyorki : 14 December 2013

    tevetoglu sen bu filmi nası ızledın .. git belediye kum dökmus 0-2 yas gurubu cocuklarla oyna

  65. Enez diyorki : 14 February 2014

    Çok güzel film , şimdiye kadar 3 kere izledim

  66. kovalaynen diyorki : 21 March 2014

    bu film hakikaten tam bir amerikan saçmalığı.. sakın haa diyorum

  67. memo diyorki : 18 May 2014

    film yarıda kalmış. Devamını bekliyorum.

  68. mhmmd diyorki : 02 June 2014

    fılm yarıda bıtıor devamı nerde :@

Yorum Yapın